جلالی: یکی از تلخ‌ترین شب‌های زندگی‌ام بود

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم گفت: فکر نمی‌کنم در تمام سال‌هایی که در لیگ برتر کار کردم اینگونه باخته باشم؛ امشب و حتی هفته اخیر یکی از تلخ‌ترین شب‌ها و هفته‌های زندگی‌ام بود. او ادامه داد: معمولا وقتی تیمی مدعی قهرمانی بود ولی …

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم گفت: فکر نمی‌کنم در تمام سال‌هایی که در لیگ برتر کار کردم اینگونه باخته باشم؛ امشب و حتی هفته اخیر یکی از تلخ‌ترین شب‌ها و هفته‌های زندگی‌ام بود.

او ادامه داد: معمولا وقتی تیمی مدعی قهرمانی بود ولی حالا در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ رده نهم را در اختیار دارد کسی نمی‌گوید چرا اینطور شد و همه دنبال مقصر هستند و حتما این مقصر من هستم؛ مشکلات فوتبال همچنان ادامه پیدا می‌کند.

جلالی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم تیمی به این بی‌روحیه‌ای در طول فوتبالم داشته باشم، عنوان کرد: واقعا از اینکه تیمی می‌توانست انقدر بهتر باشد ولی عملکرد ضعیف و بی‌روحیه‌ای ارائه می‌کند نمی‌توانم خوب باشم چون می‌دانم کارگران زحمتکش سایپا به این تیم دل‌بسته هستند و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی سایپا ابراز کرد: نمی‌خواهم راجع به شکست تیمم صحبت کنم چون سودی ندارد؛ چیزی بود که امشب دیدید و کمتر زمانی شده این اتفاقات برای تیمم بیافتد. یادم می‌آید در فولاد با همین تیم سایپا بازی داشتیم و ۵ بر یک عقب بودیم ولی در نهایت توانستیم بازی را ۵ بر ۵ مساوی کنیم اما امشب هرچقدر به نمایش تیمم نگاه کردم دیدم راه حلی نداریم؛ وقتی تیم به این شکل بازی می‌کرد آرزو داشتم هرچه زودتر مسابقه تمام شود.

نوشته های مشابه
 منبع:  ورزش سه

دکمه بازگشت به بالا