مونتاژ «نگار» رامبد جوان ادامه دارد

موبنا – رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نگار» به باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر همچنان در مرحله تدوین به سر می‌برد. گفتنی است؛ رامبد جوان یکی از هنرمندان پرکار سینما و تلویزیون این روزها به جز انجام کارهای فنی «نگار» درگیر ضبط برنامه پربیننده و …

موبنا – رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نگار» به باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر همچنان در مرحله تدوین به سر می‌برد.
گفتنی است؛ رامبد جوان یکی از هنرمندان پرکار سینما و تلویزیون این روزها به جز انجام کارهای فنی «نگار» درگیر ضبط برنامه پربیننده و مفرح «خندوانه» نیز است.
در «نگار» بازیگرانی چون نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، فریبا کامران و علیرضا شجاع نوری نقش آفرینی می‌کنند.
این فیلم به ماجرای جناحی پرداخته جایی که نگار جواهریان نقش دختری به نام نگاررا بازی می کند اودختر خانواده ای نیمه مرفه و اصیل است ،پدر او دریک معامله اقتصادی شکست خورده وبه خاطر فشارهای زیاد مرده است این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند اما نگار این تحلیل را باور ندارد وبرای رسیدن به اصل ماجرا تصمیم می گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند.
دیگر عوامل ما عبارتند از تدوین: بهرام دهقان، موسیقی: حامد ثابت، فیلمبردار: بهرام بدخشانی، صداگذاری: فرامرز ابوالصدق، دستیار اول کارگردان: مانفرد اسماعیلی، گریم: سودابه خسروی، نویسنده: احسان گودرزی، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، مدیر تولید: شهرام زاهدی .

 منبع:پایش 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا