آپدیت ردستون دکمه دوربین را به صفحه قفل دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل می‌آورد

موبنا –  در این بروزرسانی شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی خواهیم بود. یکی از این این ویژگی‌ها، اضافه شدن دکمه دوربین در صفحه‌ی قفل دستگاه‌هایی است که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند. بعد از انتشار بروزرسانی ردستون برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل، محصولات منتخبی که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند این قابلیت را خواهند …

موبنا –  در این بروزرسانی شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی خواهیم بود. یکی از این این ویژگی‌ها، اضافه شدن دکمه دوربین در صفحه‌ی قفل دستگاه‌هایی است که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

بعد از انتشار بروزرسانی ردستون برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل، محصولات منتخبی که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند این قابلیت را خواهند داشت که از روی صفحه‌ی قفل دستگاه، اپلیکیشن دوربین را اجرا کنند. برای این کار کافی است دکمه دوربین را بیش از یک ثانیه نگه دارید تا بعد از یک ویبره (لرزش) کوچک، اپلیکیشن دوربین اجرا شود.

بروزرسانی ردستون

البته گفته می‌شود در بیلد اینسایدری که قرار است هفته آینده منتشر شود، ویژگی‌های دیگری نیز به چشم می‌خورد. در حال حاضر دکمه دوربین صفحه قفل، تنها برای دستگاه‌هایی است که دکمه‌ی فیزیکی جداگانه‌ای برای دوربین ندارند و به صورت یک میان‌بر لمسی روی صفحه قفل مشاهده خواهد شد. ولی قرار است در بروزرسانی جدید برای محصولاتی با کلید فیزیکی دوربین نیز آیکن میانبری در نظر گرفته شود که بتوانند در کمترین زمان ممکن اپلیکیشن دوربین را اجرا کنند.

در حال حاضر امکان سفارشی‌سازی دکمه دوربین روی صفحه‌ی قفل وجود دارد ولی احتمال دارد پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی بروزرسانی ردستون، امکانات دیگری نیز اضافه شود. ضمن اینکه گوشی‌های ویندوزفونی که از کلیدهای ناوبری لمسی بهره می‌برند در حال حاضر می‌توانند از دکمه لمسی دوربین نیز استفاده کنند. ولی ممکن است پیش از عرضه نسخه‌ی نهایی ردستون، دکمه دوربین این محصولات نیز تغییراتی پیدا کند.

 منبع:  زومیت | نویسنده: حامی غفاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا