ال جی تولید‌ نمایشگر‌های تسلا مدل ۳ را بر عهده دارد

موبنا – تسلا (Tesla) به اتخاذ ایده‌های طراحی غیر معمول برای خودروهای خود شهرت دارد و این رویه به طراحی داخلی محصولات این شرکت نیز سرایت کرده است. در صنعت خودروسازی جایگزینی دکمه‌های داخل کابین با نمایشگری بزرگ به هیچ عنوان معمول نیست؛ ولی تسلا این رویه را برای جدید‌ترین محصول خود در پیش گرفته است؛ مدل ۳ برای …

موبنا – تسلا (Tesla) به اتخاذ ایده‌های طراحی غیر معمول برای خودروهای خود شهرت دارد و این رویه به طراحی داخلی محصولات این شرکت نیز سرایت کرده است. در صنعت خودروسازی جایگزینی دکمه‌های داخل کابین با نمایشگری بزرگ به هیچ عنوان معمول نیست؛ ولی تسلا این رویه را برای جدید‌ترین محصول خود در پیش گرفته است؛ مدل ۳ برای تولید انبوه در بازار هدف گذاری شده است. طبق اخبار منتشر شده شرکت ال‌جی نمایشگر ۱۵ اینچی کابین مدل ۳ را برای تسلا تولید خواهد کرد.

تسلا TESLA

سایر محصولات تسلا مانند مدل اس نیز از نمایشگر‌های بزرگی در داشبورد خود بهره می‌برند و به همین دلیل تعبیه‌ی نمایشگری ۱۵ اینچی در مدل ۳ امری عجیب و دور از انتظار نبود. طراحی داشبورد مدل ۳ به گونه‌ای آینده گرایانه ساخته شده است چون‌ هیچ گونه مانیتور یا نشان‌دهندی در صفحه کیلومتر پشت فرمان وجود ندارد. تمام دستورات و اطلاعات به وسیله نمایشگر افقی در سمت راست راننده کنترل و نمایش داده می‌شوند.

رویتر گزارش داده است که تسلا شرکت ال جی را برای تأمین نمایشگرهای مورد استفاده در خودروی مدل ۳ خود انتخاب کرده است. این بدان معنا است که تسلا هلدینگ TPK، شرکتی که نمایشگرهای بزرگ مورد استفاده در مدل‌های اس و ایکس تسلا را فراهم می‌کرد، را مناسب ساخت نمایشگر‌ها مناسب و ارزان خودروی مدل ۳ ندانسته است و ال‌جی امکانات بیشتری در این زمینه در اختیار تسلا قرار داده است.

مدل سه تسلا نمایشگر ال جی

تسلا در خصوص استفاده از نمایشگر‌های بزرگ به عنوان تنها ابزار نمایش اطلاعات به سرنشینان، عنوان کرده که این موضوع هنوز در دست توسعه است و در مرور زمان از ایده‌ها و بازخورد‌های مشتریان در راستای بهینه‌سازی‌های گستر‌ده‌ی آن انجام خواهد داد.

تسلا TESLA

 منبع:  زومیت | نویسنده: علی طهوری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا