اپلیکیشن های برتر مایکروسافت در اندروید

موبنا – مایکروسافت با انتشار نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن‌های معروف خود همانند Word و … و همچنین پروژه‌ی گاراژ، تا کنون موفق به انتشار اپلیکیشن‌های بسیاری برای اندروید شده است به طوری که اگر سری به پروفایل مایکروسافت در پلی‌استور بزنید شاهد ده‌ها اپلیکیشن مختلف از این کمپانی خواهید بود. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن …

موبنا – مایکروسافت با انتشار نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن‌های معروف خود همانند Word و … و همچنین پروژه‌ی گاراژ، تا کنون موفق به انتشار اپلیکیشن‌های بسیاری برای اندروید شده است به طوری که اگر سری به پروفایل مایکروسافت در پلی‌استور بزنید شاهد ده‌ها اپلیکیشن مختلف از این کمپانی خواهید بود. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های برتر مایکروسافت که باید آن‌ها را امتحان کنید خواهیم پرداخت که می‌توانید علاوه بر آشنایی با آن‌ها، به طور رایگان نیز به دانلود برنامه‌ها بپردازید.

Outlook

اپلیکیشن های برتر مایکروسافت در اندروید

یکی از شناخته شده‌ترین اپلیکیشن‌های مایکروسافت در پلت‌فرم اندروید Outlook نام دارد که دارای بیش از ۵۰ میلیون دانلود در پلی‌استور بوده و وظیفه‌ی اصلی آن مدیریت ایمیل‌های مایکروسافت با پسوندهای Hotmail ,Live و Outlook است. این برنامه که از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار است دارای ۲۰ مگابایت حجم بوده و برای اجرا به اندروید ۴.۰.۳ یا بالاتر نیاز خواهد داشت. توسط این برنامه می‌توانید به طور کامل ایمیل‌های خود را در موبایل مدیریت کنید و اقداماتی مانند ارسال یا دریافت نامه‌های الکترونیکی را به انجام برسانید. امکانات و رابط کاربری Outlook به قدری کامل و بی‌نقص است که شما را برای مدیریت ایمیل خود، به طور کامل از کامپیوتر بی‌نیاز خواهد کرد.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور

OneDrive

اپلیکیشن های برتر مایکروسافت در اندروید

در کنار اپلیکیشن مدیریت ایمیل مایکروسافت، OneDrive یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب و مهم مایکروسافت محسوب می‌شود که نسخه‌ی اندرویدی آن نیز از همان ابتدا به دلیل محبوبیت بالای فضاهای ابری منتشر شد. این اپلیکیشن فضای ابری شما در سرورهای مایکروسافت را به گوشی شما متصل می‌کند تا علاوه بر آنکه همیشه و همه جا به فایل‌های آنلاین خود دسترسی داشته باشید، بتوانید اطلاعات موجود در حافظه‌ی تلفن خود مانند عکس‌ها و شماره تلفن‌ها را نیز به این صندوق آنلاین منتقل کنید. این اپلیکیشن نیز در پلی‌استور دارای بیش از ۵۰ میلیون دانلود است و به طور کاملا رایگان از طریق لینک‌های زیر قابل دانلود خواهد بود.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور | ویندوزاستور

OneNote

اپلیکیشن های برتر مایکروسافت در اندروید

یادداشت برداری در موبایل مانند مبحث مرورگرها تنها از چند مدعی انگشت شمار برخوردار است و مابقی اپلیکیشن‌ها معمولا از استانداردهای لازم برای رقابت با این چند مدعی برخوردار نیستند. OneNote یکی از چند اپلیکیشن اصلی و محبوب در زمینه‌ی یادداشت برداری است که با امکانات بی‌نظیری که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توانسته طرفداران پروپاقرصی را برای خود مهیا کند. این برنامه با دارا بودن قابلیت‌هایی همچون استفاده از عکس و صدا در یادداشت‌ها، همگام سازی آنلاین و دسترسی به یادداشت‌ها در هر مکان و هر زمان، وجود برچسب برای دسته‌بندی دقیق یادداشت‌ها و … موفق به جلب توجه بیش از ۵۰ میلیون کاربر (تنها در پلی‌استور) شده است. اگر از اندروید ۴.۱ یا بالاتر برخوردارید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر OneNote را دانلود کنید.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور

Microsoft Account

اپلیکیشن های برتر مایکروسافت در اندروید

اگر از استفاده کنندگان ایمیل‌های مایکروسافت باشید، حتما در زمان‌های ورود به خصوص از دیوایس‌هایی غیر از دیوایس اصلی خود، با تدابیر امنیتی شدید این کمپانی مواجه شده‌اید. معمولا سرویس‌های بزرگ ایمیل مانند جیمیل و … برای امنیت بیشتر اکانت ایمیل شما، ورود دو مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کنند به طوری که بعد از وارد کردن رمز ایمیل، کدی به شماره‌ی تلفن شما فرستاده می‌شود که برای دسترسی به اینباکس، وارد کردن آن کد در سایت الزامی خواهد بود. مایکروسافت این ویژگی را با شکلی جذاب و دوست داشتنی‌تر در اختیار کاربران خود قرار داده است به طوری که تنها کافیست تا یک بار اپلیکیشن Microsoft Account را در گوشی خود نصب کنید و عملیات همگام سازی را انجام داده و اکانت‌های خود را به این اپلیکیشن ارتباط دهید. از این پس به جای ارسال کد به صورت پیامک، هنگام ورود به ایمیل پیامی در Microsoft Account به صورت نوتیفیکیشن مشاهده خواهید کرد که درخواست ورود به ایمیل را به شما اطلاع رسانی می‌کند. حال کافیست تا روی گزینه‌ی تایید لمس کنید تا در مرورگر کامپیوتر، این پیام تایید به صورت خودکار دریافت شود و به اینباکس خود منتقل شوید. این برنامه برای تمام اکانت‌های مایکروسافت شما مانند XboxLive و … قابل استفاده خواهد بود.

دانلود از مایکت | پلی‌استور

Remote Desktop

اپلیکیشن های برتر مایکروسافت در اندروید

اپلیکیشن‌های بسیاری برای کنترل رایانه از طریق گوشی موبایل منتشر شده‌اند اما چه چیزی بهتر از اپلیکیشنی که از سوی خود مایکروسافت برای این هدف تولید شده است؟ قابل پیش بینی بود که اپلیکیشن Remote Desktop یک سر و گردن از همتایان خود بالاتر خواهد بود و بعد از استفاده از آن نیز، به لطف تعاملی که این برنامه بین صفحه‌ی تاچ گوشی و ویندوز دارد به این موضوع ایمان آوردیم که این اپلیکیشن، اگر بهترین گزینه‌ی موجود در این زمینه نباشد،قطعا یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور | ویندوزاستور

 منبع:  زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا