چرا باید به بازگشت رئال مادرید امیدوار بود؟(+عکس)

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، عملیات بازگشت رئال و جبران شکست برابر ولفسبورگ از همان لحظه ای که جانلوکا روکی، سوت پایان بازی رفت را به صدا در آورد آغاز شد. رئال مادرید طبق تاریخچه پرافتخارش می تواند و باید که نتیجه بازی رفت را جبران کرده و با ارائه نمایشی بزرگ، به نیمه …

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، عملیات بازگشت رئال و جبران شکست برابر ولفسبورگ از همان لحظه ای که جانلوکا روکی، سوت پایان بازی رفت را به صدا در آورد آغاز شد. رئال مادرید طبق تاریخچه پرافتخارش می تواند و باید که نتیجه بازی رفت را جبران کرده و با ارائه نمایشی بزرگ، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

چرا باید به بازگشت رئال مادرید امیدوار بود؟(+عکس)

خسه، راموس و زیدان، بلافاصله پس از اتمام بازی از نقش هواداران در برنابئو برای جبران و بازگشت رئال سخن گفتند. واضح است که برای رئال مادرید هیچ چیز غیرممکن نیست و تصور اینکه رئال بتواند به ولفسبورگ در بازی برگشت سه گل بزند، هرگز دور از ذهن نخواهد بود.

رئال در تاریخ خود در رقابت های اروپایی، در ۱۱ مورد بازی رفت خود را با اختلاف دو گل یا بیشتر به حریفان خود واگذار کرده و جالب اینکه در ۸ مورد توانسته با جبران شکست بازی رفت، به مرحله بعد صعود کند که البته همگی به دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ بر می گردند. کهکشانی ها در سه مورد نیز ناکام مانده و در بازی برگشت موفق به جبران نشده اند. موفقیت ۷۳ درصدی رئال مادرید در جبران شکست های با اختلاف دو گل یا بیشتر، نشان می دهد که رئال باید به جبران شکست برابر ولفسبورگ نیز امیدوار باشد.

رئال در فصول ۸۴-۸۵ و ۸۵-۸۶(در جام یوفا)، دو بار در سن سیرو با نتایج ۲-۰ و ۳-۱ مقابل اینتر متحمل شکست شد اما در بازی برگشت با پیروزی ۳-۰ و ۵-۱ موفق به صعود شد. در فصل ۷۴-۷۵ رئال در جام باشگاه های اروپا در زمین دربی کانتی ۴-۱ مغلوب شد اما در برنابئو با برتری ۵-۱ موفق به صعود شد. جبران شکست های ۲-۰ برابر سلتیک، ۳-۱ برابر ریکا، ۳-۱ برابر اندرلخت، ۵-۱ برابر گلادباخ و ۴-۲ برابر ستاره سرخ بلگراد، از دیگر شاهکارهای اروپایی رئال محسوب می شوند.

نوشته های مشابه
چرا باید به بازگشت رئال مادرید امیدوار بود؟(+عکس)

البته رئال در سه مورد نیز ناکام مانده است. فصل ۸۶-۸۷، رئال در زمین بایرن ۴-۱ شکست خورد و در بازی برگشت تنها موفق به پیروزی ۱-۰ شد که رای به حذف این تیم می داد. در فصل ۸۹-۹۰ نیز رئال نتوانست شکست ۵-۰ بازی رفت برابر میلان را جبران کند و در بازی برگشت نیز ۱-۰ باخت.
آخرین ناکامی رئال در جبران شکست بازی رفت به همین سه فصل پیش بر می گردد که رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ۴-۱ در وست فالن مغلوب زردپوشان دورتموند شد و در بازی برگشت با وجود پیروزی ۲-۰، از رسیدن به فینال باز ماند.

سه شنبه آینده در برنابئو، رئال مادرید برای نجات فصل ناامیدکننده خود به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت، آیا یک شب تاریخی و باشکوه دیگر برای رئال در برنابئو رقم خواهد خورد یا شاهد یک شگفتی بزرگ در لیگ قهرمانان خواهیم بود؟

 منبع:  ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا