پشت پرده بازگشت بارسلونا مقابل اتلتیکو

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا خوش شانس بود که تراشتگن شوت استثنایی گریزمان را با کف دست به کرنر فرستاد و اینکه فرناندو تورس با دو خطای بچه گانه خود، اتلتیکو را ده نفره کرد. در شرایطی که موجی از ناامیدی بر نوکمپ سایه افکنده بود، بارسلونا در نیمه دوم چهره ای دیگر …

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا خوش شانس بود که تراشتگن شوت استثنایی گریزمان را با کف دست به کرنر فرستاد و اینکه فرناندو تورس با دو خطای بچه گانه خود، اتلتیکو را ده نفره کرد. در شرایطی که موجی از ناامیدی بر نوکمپ سایه افکنده بود، بارسلونا در نیمه دوم چهره ای دیگر به خود گرفت و اتلتیکو را بارها تا مرز گل خوردن پیش برد. حملات بی امان آبی اناری ها دو بار نتیجه داد تا بازی رفت را با برتری ۲-۱ به اتمام برسانند.

در همین رابطه موندو دپورتیوو در گزارشی ویژه به توصیف فضای رختکن بارسا بین دو نیمه پرداخته است. به ادعای این منبع معتبر، لوئیس انریکه به دلیل اطمینان و اعتماد بالایی که به بازیکنانش داشت، بین دو نیمه بدون عصبانیت و دلخوری، تنها روی توصیه های تاکتیکی تمرکز کرد.

او از ستاگان تیمش برای برگرداندن نتیجه سه چیز می خواست. اولی بردن توپ به کناره ها و در جریان بازی قرار دادن بیشتر آلوس و آلبا بود. سرمربی بارسلونا از بازیکنان تیمش می خواست که بجای تمرکز روی عمق دفاع اتلتیکو، توپ را بیشتر به کناره ها ببرند تا از این طریق اتلتیکو مجبور به دوندگی بیشتر شود. انریکه می دانست که اتلتیکو با یک یار کمتر و با این شیوه بازی رفته رفته از لحاظ بدنی دچار افت خواهد شد.

دومین و سومین توصیه انریکه، دقت در ارسال پاس و سرعت عمل بیشتر در پاسکاری بود. او رافینیای سرعتی را به همین دلیل در یک سوم انتهایی بازی وارد زمین کرد. در بین دو نیمه همچنین آلوس و پیکه به صحبت با بازیکنان پرداخته و سعی کردند تا روحیه هم تیمی های خود را بالا ببرند. نتیجه همه این اتفاقات، بازگشت بارسا به بازی و عوض کردن باخت با یک برد شیرین بود.

 منبع:  ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا