شهر هيت عراق از چنگ داعش آزاد شد

موبنا – به گزارش ايرنا، گروه تبليغات جنگي وابسته به وزارت دفاع عراق دقايقي پيش، از آزادي شهر هيت كه طي دو سال گذشته تحت سيطره داعش قرار داشته است، خبر داد. نيروهاي سازمان مبارزه با تروريسم پس از درگيري هاي يك هفته اي در اطراف و مناطق حومه اي هيت، وارد مركز شهر شدند. …

موبنا – به گزارش ايرنا، گروه تبليغات جنگي وابسته به وزارت دفاع عراق دقايقي پيش، از آزادي شهر هيت كه طي دو سال گذشته تحت سيطره داعش قرار داشته است، خبر داد.

نيروهاي سازمان مبارزه با تروريسم پس از درگيري هاي يك هفته اي در اطراف و مناطق حومه اي هيت، وارد مركز شهر شدند.

داعش روز گذشته تعداد زيادي از خودروهاي عمومي و حتي شخصي را در اين شهر به آتش كشيده بود تا يك جريان تبليغاتي عليه نيروهاي نظامي عراق براه بياندازد كه هواپيماهاي عراقي از آن فيلمبرداري كرده و آن را افشا كردند.

در همين حال ، گزارش ديگري از الانبار حاكي است كه نيروهاي ارتش و الحشد الشعبي ساعاتي پيش در محور ديگري از استان الانبار به منطقه معروف به ‘كيلومتر ۱۶۰’ رسيدند و گفته شده كه اين نيروها بزودي عمليات براي آزادسازي شهر الرطبه را در غرب الانبار آغاز خواهند كرد.

درگيري ها در الصقلاويه واقع در شمال و الكرمه در شرق فلوجه نيز با شدت جريان دارد و نيروهاي الحشدالشعبي حلقه محاصره به دور فلوجه را هرچه بيشتر تنگ كرده اند.

 منبع:  ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا