آزمون سرعت بین گلکسی S7 Edge و ال‌جی G5 (+ویدئو)

موبنا – به گزارش خبرنگار ایسنا، با گذشت کمتر از یک ماه از راه‌اندازی، آخرین گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های فناوری کره‌ای ال‌جی و سامسونگ در حال رقابتی تنگاتنگ هستند و بر این اساس، اینترنت به این رقابت بین این دو پرچمدار برابر یکدیگر دامن زده و یکی از کاربران یوتیوب، آخرین گروهی است که اقدام به …

موبنا – به گزارش خبرنگار ایسنا، با گذشت کمتر از یک ماه از راه‌اندازی، آخرین گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های فناوری کره‌ای ال‌جی و سامسونگ در حال رقابتی تنگاتنگ هستند و بر این اساس، اینترنت به این رقابت بین این دو پرچمدار برابر یکدیگر دامن زده و یکی از کاربران یوتیوب، آخرین گروهی است که اقدام به این کار کرده است.

این کاربر یوتیوب گلکسی S7 Edge و ال‌جی G5 را در یک آزمون سرعت مقابل هم قرار داده است که شامل چالش‌های راه‌اندازی، لود شدن اپلیکیشن‌ها، مرور کردن صفحه‌های اینترنت، چندکاره‌ای و سنسور اثر انگشت می‌شود.

دو گوشی G5 و S7 Edge پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ دارند. هر دو دارای رم چهار گیگابایتی بوده و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (فضای ذخیره‌سازی) دارند. S7 Edge با نمایشگر ۵.۵ اینچی در مقایسه با نمایشگر ۵.۳ اینچی G5 صفحه نمایشی بزرگتر دارد، اما رزولوشن (وضوح) تصویر برای هر دو گوشی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است.

از نظر سنسورهای اثرانگشت و راه‌اندازی، S7 Edge به G5 غلبه کرد، اما G5 در هر پنج مرتبه رقابت برای بخش مرورگری پیروز شد. در واقع G5 هنگام استفاده از گوگل کروم، لینک های مورد نظر، چک کردن وب سایت‌ها و باز کردن اخبار سریع‌تر عمل کرد.

لود شدن اپلیکیشن‌ها بین S7 Edge و G5 مساوی بود و این دو گوشی حتی در بخش چالش فیس‌بوک و اینستاگرام نیز عملکردی یکسان داشتند.

G5 اپلیکیشن‌های گوگل پلی استور، Grand Theft Auto: San Andreas و یوتیوب را سریع‌تر از رقیبش لود کرد و در عوض S7 Edge در یوتیوب سریع‌تر جست‌وجو کرد، اپلیکیشن‌های Temple Run را سریع‌تر لود کرد و در شروع برنامه Subway Surfer نیز سریع‌تر از G5 بود.

نتایج حاصل از آزمون میان گوشی‌های S7 Edge و G5، ظاهرا این کاربر یوتیوب را تحت تاثیر قرار داد. او می‌گوید: اگرچه S7 Edge از لحاظ ویژگی‌های معیاری بهتر است و در آزمون های چندهسته‌ای قوی‌تر عمل می‌کند، در زندگی واقعی شما تا این اندازه به این تفاوت‌ها توجه چندانی نخواهید کرد.

 منبع:  ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا