سریع‌ترین «بنتلی» تاریخ

موبنا – کانتیننتال جی تی جدید از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر به حجم ۶ لیتر بهره می‌برد که نسبت به قبل ۷ اسب بخار قوی‌تر شده و گشتاور آن نیز به میزان ۲۰ نیوتون‌متر افزایش یافته است. با این اوصاف قدرت کانتیننتال جدید به ۶۳۳ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۴۰ نیوتون متر رسیده …

موبنا – کانتیننتال جی تی جدید از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر به حجم ۶ لیتر بهره می‌برد که نسبت به قبل ۷ اسب بخار قوی‌تر شده و گشتاور آن نیز به میزان ۲۰ نیوتون‌متر افزایش یافته است.

572116_780

با این اوصاف قدرت کانتیننتال جدید به ۶۳۳ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۴۰ نیوتون متر رسیده است که این کوپه‌ی سنگین وزن را قادر می‌سازد تا در ۳.۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

در نسل جدید کانتیننتال جی‌تی، نمونه‌ی سفارشی بلک ادیشن نیز به صورت کوپه GT و کانورتیبل GTC عرضه خواهد شد. هر کدام از نسخه‌های بلک ادیشن دارای مشخصات خاصی خواهند بود و نام آنها در یک پلاک مخصوص در خودرو ثبت خواهد شد.

572115_970

ترکیب رنگ مشکی بدنه در نمای داخلی نیز خود را نشان می‌دهد چرا که شاهد استفاده‌ی گسترده از الیاف کربن در این بخش هستیم. صندلی‌ها و کنسول میانی هم به طور اختصاصی با چرم ویژه‌ای بنام مولینر روکش شده‌اند که برای آن هم چهار نوع رنگ قابل انتخاب است. دوخت و چرم مشابهی نیز در رودری‌ها استفاده شده که با دوخت‌های لوزی شکل تودری‌ها نمای بسیار لوکسی را پدید آورده است.

572118_523

درحال حاضر پذیرش سفارش برای تولید این مدل آغاز شده است و نخستین دستگاه از آن در تابستان امسال تحویل خریدار خود خواهد شد.

به نظر می‌رسد که این نسخه‌ی بهینه سازی شده، آخرین سری از مدل‌های کانتیننتال با نمای ظاهری فعلی باشد و برای سال ۲۰۱۸ مدل کاملا جدید این خودرو عرضه شود.

 منبع:عصر ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا