هواداران “پرسپولیس” می‌دانند که حق با من است

موبنا – علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار صبای قم و سایپا گفت: سال نو را تبریک می‌گویم. بازی فردا یکی از بازی های بزرگ و سخت ماست. با یک تیم خوب بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد. وی افزود: این تیم بازی مشخص و با برنامه‌ای ارائه می‌کند. از لحاظ ساختاری جزو …

موبنا – علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار صبای قم و سایپا گفت: سال نو را تبریک می‌گویم. بازی فردا یکی از بازی های بزرگ و سخت ماست. با یک تیم خوب بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد.

وی افزود: این تیم بازی مشخص و با برنامه‌ای ارائه می‌کند. از لحاظ ساختاری جزو باشگاه‌های بزرگ هستند و خودم افتخار همکاری با سایپا را داشته ام. سایپا جزو باشگاه هایی است که به آن صورت مشکلی در آن احساس نکردم.

دایی ادامه داد: بازی فردا سخت است. متأسفانه نتوانستیم نتایج دور رفت را تکرار کنیم. هر چند که از لحاظ فنی می‌دانستیم که به این وضعیت گرفتار می‌شدیم با این حال هم قسم شدیم تا بتوانیم ۶ بازی آینده نتیجه لازم را بگیریم تا بتوانیم خودمان را به رتبه چهارم یا پنجم لیگ برسانیم و نه فقط برای بازی فردا بلکه برای تمام بازی‌های آینده‌مان به فکر برد هستیم تا ناکامی‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه مدیریت تا چه اندازه در این ناکامی تأثیر گذاشته است،‌گفت: همه چیز تأثیرگذار بوده است اما مدیریت در این برهه نمی‌توانسته کار خاصی انجام دهد. متأسفانه یکسری کمبودها داشته و داریم و یکسری مسائل هم هست که شاید بزرگ کردنش درست نباشد.اما اگر بخواهم از لحاظ فوتبالی صحبت کنم باید یادآور شوم وقتی تیمی اول فصل بدنسازی نمی‌کند چنین افتی در نیم‌فصل دوم طبیعی است. ما بدنسازی نکردیم و خودتان هم می‌دانید که چطور در ابتدای فصل یارگیری کردیم و چطور وارد بازی‌ها شدیم و هرچه در بدن بازیکنان بود در همان ۱۵ بازی اول از خودشان مایه گذاشتند. در طول فصل نیز سعی کردیم این کمبود بدنی را جبران کنیم اما در فوتبال طبیعی است وقتی بدنسازی نکنیم بدن به مشکل خواهد خورد.

دایی تأکید کرد: از لحاظ فنی این مشکلات را داشتیم و از لحاظ غیر فنی هم خیلی مسائل هست که اینجا جایش نیست تا در خصوصش صحبت کرد. ما آمدیم ۶ بازی را ببریم تا حداقل امتیازات مناسب را کسب کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه آیا میانگین سنی بازیکنانش بالا نیست،‌گفت: حرف شما درست است. تمام تیم‌ها در طول فصل با توجه به یارگیری‌شان از ۱۸-۱۷ بازیکن استفاده می‌کنند اما تمام فشار ما روی ۱۱ بازیکن بوده و سن بالا هم مهم نیست. ما بدنسازی نکردیم و همه این‌ها باعث می شود تا این مشکلات به وجود بیاید. ضمن اینکه بهترین بازیکن خود یعنی علیمحمدی را هم از دست دادیم و جمله این مشکلات ما را دچار ناکامی کرد.

وی تأکید کرد: اما ما متأسفانه فقط باید از ۱۱ بازیکن استفاده کنیم و فشار زیادی به آنها آمد ضمن اینکه برخی‌ها هم سن‌شان بالاست هر چند که این دسته از بازیکنان باتجربه هستند و اگر ۷-۶ هفته اول شلاق می‌خوردند کارایی‌شان بالاتر بود. با همه این شرایط از آنها تشکر می‌کنم چون کم نگذاشتند. ما حتی تا رتبه سوم جدول هم رفتیم اما الان شرایط طوری است که به صورت فوتبالی هر کاری می‌کنیم تا در نهایت جزء ۵ تیم اول جدول باشیم. خیلی‌ها به دنبال مسائل غیرفوتبالی هستند اما ما می‌خواهیم فوتبالی نتیجه بگیریم.

دایی با بیان اینکه از لحاظ مالی بسیار کم خرج کردیم و امسال جزء سه تیمی هستیم که کمترین خرج را کرده‌ایم، یادآور شد: خیلی از تیم‌ها هستند که از آنها اسم نمی‌برند اما روی نیمکت‌شان یک تیم دیگر حضور دارد. مثلا فولاد شریفات را روی نیمکت می‌نشاند و امروز این تیم برای نیفتادن می‌جنگد. بقیه تیم‌ها هم که هزار ماشاءالله. طبیعی بود که ما افت کنیم. با این حال این افت ادامه‌دار نیست و الان بدن بچه‌ها بهتر شده و از لحاظ فنی هم خوب کار می‌کنند و ان‌شاءالله از فردا روند بدشانسی‌ها را تمام کنیم.

سرمربی صبا گفت: سعی می‌کنیم جزو ۵ تیم اول شویم هر چند که به استقلال، استقلال خوزستان و پرسپولیس نمی‌رسیم اما فاصله کمی با سایر تیم‌ها داریم و با دو بازی همه چیز عوض می‌شود ضمن اینکه بازی‌های مستقیم می‌تواند برای ما تأثیرگذار باشد.

دایی گفت: با همه این اوصاف صبا شرایط قابل قبولی داشته و شاید نتایج اول فصل خواسته هواداران قمی را بالا برده است اما اگر درست ببینیم هم ما و هم استقلال اهواز تیم‌هایی بودیم که بدنسازی نکردیم اما ببینید که آنها کجا هستند و ما خدا را شکر خودمان را جمع کردیم و مطمئن باشید این ۶ فینال را هم می‌بریم و امتیازات کاملی را کسب خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: هر جا که کار کرده‌ام سالم کار کردم. ما اردبیلی‌ها عادت داریم که حرفی که می‌زنیم سر حرف‌مان می‌ایستیم چه برسد به امضا. تمام شرایط مشخص است اما بعضی‌ها می‌خواهند کار غیرقانونی کنند.مگر می‌شود یک جا این همه مدت سرپرست داشته باشد. همین می شود که بعضی کارها غیرقانونی می‌شود و کسی نیست که به آن بپردازد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه چرا همیشه با مدیران غیرفوتبالی در این تیم به مشکل خورده است، گفت: همین نحوه اداره شدن این باشگاه‌ها است که این مشکلات را به وجود می‌آورد. الان ماه‌هاست که سرپرست گذاشته‌‌ایم تا ببینید که چه کسانی‌ آمده و چه کسانی رفته‌اند و مشکلاتی که از این نابسامانی‌ها ایجاد شده است. متأسفانه چکی که برای مالیات ما دادند برگشت خورده و بر اساس همین قرارداد نیز اداره مالیات از ما مالیات می‌گیرد. تکلیف هم مشخص نیست. دوستان ما از سازمان لیگ و اداره مالیات نیز درخواست‌هایشان بی‌پاسخ می‌ماند و به آنها بی‌احترامی می‌شود. وقتی نه ارزشی برای خودشان قائل هستند و نه برای این باشگاه بزرگ معلوم است این اتفاقات می‌افتد.

وی در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید که می‌خواهند شما را مقابل تماشاگران قرار دهند، گفت: هر جا که بوده‌ام از خودم دفاع کرده‌ام. ما مردم حق‌پرستی داریم که دنبال حق هستند و کم مردمی دارند که دنبال باطل باشند. هواداران پرسپولیس می‌دانند که حق با من است و من هم دنبال حقم هستم و یک ریال هم بیشتر نمی‌خواهم.

دایی در پایان گفت: متأسفانه این اتفاقات وجود دارد و باید به دنبال این مسائل رفت. از یک سال قبل چکی را برای مالیات به من داده‌اند که برگشت خورده و تازه این چک برای سال اول من است و حالا دیگر سال دوم و سوم شرایطش مشخص نیست و جالب اینکه آقایان یکبار جواب اداره مالیات و سازمان لیگ را هم نمی‌دهند. اما باید خودشان جوابگو باشند و به دنبال مسائل قانونی بروند.

 منبع: جام نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا