سه برادر هر جا می رفتند، دزدی می کردند

موبنا – سرهنگ “عبدالعلی روانبخش” فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش انتظامی شهداد کرمان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این بخش قرار گرفت. وی با اشاره به انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی افزود: روز گذشته ماموران انتظامی با …

موبنا – سرهنگ “عبدالعلی روانبخش” فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در بخش انتظامی شهداد کرمان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این بخش قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی افزود: روز گذشته ماموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را شناسایی و پس از دستگیری وی را به منظور بازجویی به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه بیان داشت: متهم در بازجوئی های انجام شده از سوی ماموران انتظامی با همدستی دو نفر دیگر از برادرانش به چهار فقره سرقت شامل یک مورد سرقت اموال کارگاه مصالح ساختمانی دو فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت از باغات کشاورزی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری۳۳ شهداد طی یک عملیات، همدستان وی را نیز در مخفیگاهشان دستگیر و برای بازجویی به مقر پلیس انتقال دادند.

نوشته های مشابه

سرهنگ روانبخش در خاتمه گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان کلیه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند

 منبع: رکنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا