نیت شوم پدرخوانده باعث مرگش شد

موبنا – شامگاه ۱۱ آذر سال گذشته همزمان با مرگ مشکوک مردی در خانه‌ای در خیابان ۱۷۸ تهرانپارس تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران با حضور در آنجا با دختری رو‌به‌رو شدند که مدعی بود شوهر صیغه‌ای مادرش با چاقو خودکشی کرده است. ماموران در بررسی از خانه این زن متوجه شدند مرگ این مرد خودکشی …

موبنا – شامگاه ۱۱ آذر سال گذشته همزمان با مرگ مشکوک مردی در خانه‌ای در خیابان ۱۷۸ تهرانپارس تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران با حضور در آنجا با دختری رو‌به‌رو شدند که مدعی بود شوهر صیغه‌ای مادرش با چاقو خودکشی کرده است. ماموران در بررسی از خانه این زن متوجه شدند مرگ این مرد خودکشی نبوده بلکه او به قتل رسیده است.

موضوع این جنایت به بازپرس مدیرروستا گزارش شد و تحقیقات از مهسا ادامه داشت تا این‌که او لب به اعتراف گشود و گفت: آن شب نذر کرده بودم شله‌زرد درست کنم. مادرم و شوهر صیغه‌ای‌اش هم به خانه اجاره‌ای‌ام آمدند. سهراب به طرف من حمله‌ور شد که چاقویی برداشته و با آن مرد میانسال را کشتم.

در ادامه تحقیقات دخترجوان ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: پدرخوانده‌اش نیت شومی در سر داشته و برای دفاع از خود مجبور به قتل شده است.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد تا این‌که روز گذشته نیز در جریان آخرین دفاع در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، گفته‌های قبلی خود را تکرار کرد و گفت: این جنایت را برای دفاع از خود انجام داده است. پرونده وی پس از آخرین دفاع با صدور کیفرخواست بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال می‌شود.

 منبع: جام جم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا