بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی سال ۲۰۱۶ + عکس

موبنا، میثم لطفی – در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی اتفاقات مهم از جمله برگزاری نمایشگاه‌های CES 2016 و MWC 2016 صورت گرفت و طی آن بهترین دستگاه‌های موبایلی جهان در معرض دید عموم قرار گرفتند. به تناسب این اتفاقات، شرکت‌های نرم‌افزاری هم اپلیکیشن‌های پیشرفته و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دادند تا به …

موبنا، میثم لطفی – در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی اتفاقات مهم از جمله برگزاری نمایشگاه‌های CES 2016 و MWC 2016 صورت گرفت و طی آن بهترین دستگاه‌های موبایلی جهان در معرض دید عموم قرار گرفتند. به تناسب این اتفاقات، شرکت‌های نرم‌افزاری هم اپلیکیشن‌های پیشرفته و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دادند تا به نیاز آنها پاسخ دهند.

مرکز The Next Web در پایان بررسی جدید خود لیست بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی جهان در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی را به قرار زیر معرفی کرد.

اپلیکیشن Remente

1-Remente-Screenshots

این روزها انواع مختلف ابزارهای کاربردی مخصوص روحیات کاربران و کاهش استرس در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی تعداد کمی از این ابزارها وجود دارند که بتوانند شما را در زندگی روزمره خوشحال‌تر کنند. اپلیکیشن Remente تلاش می‌کند تا این هدف را محقق کند و به واسطه امکانات داخلی خود، شادی را به بخش‌های مختلف زندگی شما برمی‌گرداند. قابلیت‌های مختلف این اپلیکیشن می‌تواند در فرآیند کسب درآمد، ارتباطات دوستانه، سلامت جسمانی و … تاثیرگذار باشد. این ابزار کاربردی برنامه‌هایی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید اهداف مذکور را در زندگی روزمره خود محقق کنید یا اینکه، برنامه‌های شخصی خود را در اختیار آن بگذارید. قیمت این اپلیکیشن ۸.۹۹ دلار است.

اپلیکیشن F.lux

2-Flux

این ابزار کاربردی سال‌های طولانی در قالب نرم‌افزار روی رایانه‌های رومیزی مورد استفاده قرار می‌گرفت و سرانجام در فصل نخست سال ۲۰۱۶ برای کاربران موبایلی عرضه شد. این اپلیکیشن میزان نور آبی در نمایشگر دستگاه موبایلی را کاهش می‌دهد و بسته به تصویر یا متنی که باز می‌کنید، به صورت خودکار میزان نوردهی را تنظیم می‌کند. این اپلیکیشن بر اساس ساعات شبانه‌روز و نحوه کار کردن شما با دستگاه موبایلی، میزان خستگی چشمان را تشخیص می‌دهد و نور را بر اساس آن تنظیم می‌کند.

اپلیکیشن Flyover Country

3-flyovercountry

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به صورت مداوم پرواز می‌کنید، این ابزار می‌تواند کاربردهای فراوان برای شما داشته باشد. این ابزار کاربردی می‌تواند اطلاعات دقیق و کامل از تمام خطوط پروازی داشته باشد و حین پرواز به صورت لحظه به لحظه نشان دهد در چه منطقه جغرافیایی قرار دارید. این اپلیکیشن در مورد نقاط جغرافیایی که از بالای آن پرواز می‌کنید هم اطلاعات کاملی را منتشر می‌کند و بارگذاری آن به صورت رایگان انجام می‌شود.

اپلیکیشن Inside Abbey Road – Cardboard

4-Inside-Abbey-Road

این ابزار کاربردی توسط شرکت گوگل ساخته شده است تا کاربران با عینک Cardboard بتوانند تجربه بهتری از دنیای واقعیت مجازی داشته باشند. به هر حال اگر یکی از انواع عینک‌های واقعیت مجازی را در اختیار دارید، این اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و مزایای آن را در اختیار بگیرید. با این اپلیکیشن می‌توانید از دنیای پیرامون خود تصاویر سه‌بعدی تهیه کنید و آن را به عینک‌های واقعیت مجازی انتقال دهید.

اپلیکیشن Logo Foundry

5-unnamed

اگر نیاز دارید در فاصله زمانی کوتاه یک لوگو یا آرم‌نوشته برای خود طراحی کنید، سراغ این ابزار بروید. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد در دستگاه موبایلی خود در کوتاه‌ترین زمان یک لوگوی زیبا طراحی کنید. البته ممکن است نتیجه کار با آن به کیفیت طراحی لوگو توسط یک گرافیست حرفه‌ای نباشد، ولی در هر صورت می‌توانید مشکل خود را با آن حل کنید. این ابزار کاربردی انواع مختلف تصاویر پیش‌فرض، فونت‌های زیبا و … را شامل می‌شود تا کار را برای شما آسان کند. نکته مهم این است که ابزار کاربردی مذکور رایگان است و به راحتی می‌توانید آن را روی دستگاه‌های اندرویدی خود نصب کنید.

اپلیکیشن Drupe

6-Drupe

این اپلیکیشن در فصل نخست سال ۲۰۱۶ به‌روز شد تا انواع قابلیت‌های کاربردی جدید را در اختیار کاربران اندرویدی بگذارد. با این ابزار کاربردی شماره‌گیری در گوشی‌های هوشمند آسان می‌شود. به عنوان مثال از طریق آن می‌توانید به کمک سیستم‌های Hangouts، واتس‌اپ، اسکایپ و … تماس بگیرید یا حتی با دوستان خود در توئیتر و فیسبوک در ارتباط باشید. برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند ارتباطات خود را ساماندهی کنند، این بهترین اپلیکیشن کاربری محسوب می‌شود.

اپلیکیشن Imgur

7-Imgur

این ابزار کاربردی در فصل نخست سال ۲۰۱۶ برای کاربران جهانی به‌روز شد و قابلیت‌های جدیدی را ارایه کرد. نسخه جدید این ابزار کاربردی مبتنی بر طراحی Material Design ساخته شده است تا با نسخه جدید سیستم عامل اندروید سازگاری بیشتری داشته باشد. این اپلیکیشن می‌تواند حرکات انسان را تشخیص دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا