نگران تعمیر LG G5 نباشید

موبنا، میثم لطفی – مرکز iFixit به تازگی یک بررسی جامع روی این گوشی هوشمند پیشرفته انجام داد و تمام قطعات به کار رفته در LG G5 را باز کرد تا نحوه تعمیر کردن آن مشخص شود. این گوشی با رقبای خود که بدنه یکپارچه دارند مقایسه شد تا وضعیت آن مشخص شود. به هر …

موبنا، میثم لطفی – مرکز iFixit به تازگی یک بررسی جامع روی این گوشی هوشمند پیشرفته انجام داد و تمام قطعات به کار رفته در LG G5 را باز کرد تا نحوه تعمیر کردن آن مشخص شود. این گوشی با رقبای خود که بدنه یکپارچه دارند مقایسه شد تا وضعیت آن مشخص شود.

به هر حال باید توجه داشت چه گوشی هوشمند به صورت پازلی طراحی شده باشد یا اینکه شبیه مدل LG G4 طراحی سنتی را به خود اختصاص دهد، می‌تواند فرآیند تعمیر متفاوت خود را داشته باشد. بررسی‌های مرکز iFixit روی پرچمدار گوشی‌های ال‌جی نشان داد این محصول از مقیاس ۱۰ عددی امتیاز ۸ را به خود اختصاص داده است.

LG G5 (3)

این مسئله نشان می‌دهد که نیازی نیست نگران تعمیر گوشی هوشمند LG G5 باشید و اگر به مشکلی بر بخورید، با چند ابزار ساده می‌توان بدنه دستگاه را باز کرد و اختلال دستگاه را برطرف کرد. کارشناسان می‌گویند برای باز کردن بدنه این دستگاه نسبت به گوشی ضدآب Galaxy S7 سامسونگ ابزارهای کمتری نیاز است.

نوشته های مشابه

LG G5 (1)

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شد این گوشی هوشمند امتیاز بیشتری کسب کند، باتری جداشدنی توسط کاربر بود. البته به جز این مورد، بیشتر قطعاتی که در گوشی LG G5 به کار رفته به گونه‌ای طراحی شده که دسترسی به آنها آسان است.

به هر حال در مجموع می‌توان گفت که اگر گوشی هوشمند LG G5 با مشکلی مواجه شود کاربران برای تعمیر آن نگرانی نخواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا