تغییر لوگوی HP برای نسل جدید لپ‌تاپ‌ها

موبنا، میثم لطفی – لوگوی جدید شرکت HP از چهار خط زاویه‌دار تشکیل شده است که البته کاربر به محض مشاهده آن می‌تواند دو حرف h و p را در آنها شناسایی کند. در این طراحی به جای آنکه کلمه Hewlett Packard به طور کامل نوشته شود یا اینکه عبارت hp به صورت واضح طراحی …

موبنا، میثم لطفی – لوگوی جدید شرکت HP از چهار خط زاویه‌دار تشکیل شده است که البته کاربر به محض مشاهده آن می‌تواند دو حرف h و p را در آنها شناسایی کند.

در این طراحی به جای آنکه کلمه Hewlett Packard به طور کامل نوشته شود یا اینکه عبارت hp به صورت واضح طراحی شده باشد، این شرکت از چهار خط مورب کنار هم استفاده کرده است تا به کمک آنها بتواند تحول و زیبایی در محصولات جدید خود را القا کند.

hp (3)

لوگوی جدید HP نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط مرکز Moving Brands ثبت شد که در آن زمان شرکت HP مرکز یاد شده را برای متحول کردن برند خود خریداری کرده بود.

لوگوی اورجینال با چهار خط مورب یک اتفاق آینده نگرانه برای HP محسوب می‌شد، ولی زمان همه چیز را تغییر داد و سرانجام این شرکت بزرگ هم‌اکنون تصمیم گرفت از آن استفاده کند.

hp (1)

از این لوگو در نسل جدید لپ‌تاپ‌های Spectre 13 استفاده شده است. هنوز به طور دقیق مشخص نیست کدام یک از سری لپ‌تاپ‌های HP با این لوگو وارد بازار جهانی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا