سفارش پیتزا با گوشی هوشمند بدون دخالت دست

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن به گونه‌ای ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد بدون آنکه روی نمایشگر لمسی گوشی هوشمند خود کلیک کنید، بتوانید پیتزا را سفارش دهید. البته این مشکل هم وجود دارد که اگر یکی از دوستان به گوشی شما دسترسی داشته باشد و این اپلیکیشن را باز کند، می‌بایست …

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن به گونه‌ای ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد بدون آنکه روی نمایشگر لمسی گوشی هوشمند خود کلیک کنید، بتوانید پیتزا را سفارش دهید.

البته این مشکل هم وجود دارد که اگر یکی از دوستان به گوشی شما دسترسی داشته باشد و این اپلیکیشن را باز کند، می‌بایست هزینه پیتزاهایی که او به اشتباه سفارش داده است را بپردازید.

pizza (2)

شرکت Domino اعلام کرد از زمانی که اپلیکیشن باز می‌شود کاربر ۱۰ ثانیه فرصت دارد تصمیم خود را برای سفارش پیتزا بگیرد. این اتفاق به کاربران کمک می‌کند تا اگر ابزار مربوطه را به صورت تصادفی باز کردند، جلوی سفارش خودکار را بگیرند.

با این وجود عدم تایید دستی توسط کاربر نگرانی‌هایی را در این زمینه مطرح کرده است که می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

به هر حال این نوع سفارش دادن پیتزا اندکی عجیب به نظر می‌رسد و کارشناسان متنظر آن هستند تا در نسخه بعدی Zero Click دستکم یک تاییدیه دستی هم در اختیار داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا