اپل نام تبلت‌های iPad را تغییر می‌دهد

موبنا، میثم لطفی – به گزارش نکست وب بخشی از مشکلاتی که در مورد این دستگاه وجود دارد هویت این برند است و کارشناسان می‌گویند زمان آن فرا رسیده است که اپل نحوه نامگذاری خود را تغییر دهد. هم‌اکنون سه اندازه اصلی iPad در بازر وجود دارد. کاربران می‌توانند این رایانه لوحی را در اندازه‌های …

موبنا، میثم لطفی – به گزارش نکست وب بخشی از مشکلاتی که در مورد این دستگاه وجود دارد هویت این برند است و کارشناسان می‌گویند زمان آن فرا رسیده است که اپل نحوه نامگذاری خود را تغییر دهد.

هم‌اکنون سه اندازه اصلی iPad در بازر وجود دارد. کاربران می‌توانند این رایانه لوحی را در اندازه‌های ۷.۹ برای سری mini، ۹.۷ برای سری Air و ۱۲.۹ برای سری Pro خریداری کنند.

ipad (3)

این رایانه لوحی با سه پسوند mini، Air و Pro فروخته می‌شود و همین مسئله کاربران بیشتر دچار گمراهی کرده است. پسوند Pro روی سایت اینترنتی اپل مربوط به دو تبلت mini 4 و mini 2 می‌شود و البته شما می‌توانید مدل mini 3 را هم در همین خانواده خریداری کنید.

ipad (1)

به هر حال، فرآیندی که اپل برای نامگذاری آیفون در نظر گرفته است می‌تواند این مشکل را حل کند. تبلت iPad mini می‌تواند به iPad SE تغییرنام دهد و مشخصات مشابه مدل ۹.۷ اینچی را با نمایشگر کوچکتر به دست کاربران برساند.

همچنین گفته می‌شود که اپل می‌بایست پسوند Air را هم حذف کند و آن را با نام iPad بدون هرگونه پسوند بفروشد. برای مدل Pro نیز گفته شده که بهتر است اپل از پسوند Plus استفاده کند. منابع آگاه می‌گویند اپل این روزها به چنین تغییر نامی فکر می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا