گوشی پی ۹ پلاس هواوی معرفی شد:‌ نمایشگر ۵.۵ اینچ ۱۰۸۰p، پردازنده Kirin 955، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و Press Touch

موبنا- گوشی‌های هوشمند با دو لنز مختلف طی ماه‌های اخیر موضوع داغ محافل خبری بوده‌اند و پس از ال‌جی که در پرچمدار جدید خود از دو لنز مختلف استفاده کرد، دقایقی پیش هواوی هم از پرچمدار جدید خود یعنی P9 با دو لنز رونمایی کرد. یکی از نکات مهم در این گوشی هوشمند همکاری هواوی …

موبنا- گوشی‌های هوشمند با دو لنز مختلف طی ماه‌های اخیر موضوع داغ محافل خبری بوده‌اند و پس از ال‌جی که در پرچمدار جدید خود از دو لنز مختلف استفاده کرد، دقایقی پیش هواوی هم از پرچمدار جدید خود یعنی P9 با دو لنز رونمایی کرد.

یکی از نکات مهم در این گوشی هوشمند همکاری هواوی با کمپانی آلمانی لایکا است. هواوی به جای این که فقط از دوربین تحت لیسانس شرکت دیگر استفاده کند -چیزی که معمولا در شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شاهدش هستیم- بر همکاری متعهدانه خود با لایکا برای ارائه‌ی تجربه عکاسی بی‌نظیر به کاربران تاکید کرده است.

p9 plus

هواوی نام لایکا را هم بر پشت پی ۹ هک کرده و از برخی قابلیت‌های نرم افزاری لایکا نیز در نرم‌افزار دوربین P9 بهره برده است. هواوی در P9 Plus‌ تصمیم گرفته تا قدرت گوشی هوشمند و زیبایی طراحی خود را در کنار قابلیت‌های زیاد فناوری جدید دوربین خود به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

p9 plus

P9 plus‌ هواوی به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی Kirin 955 با ۴ گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض مجهز شده است. نکته مهم در رابطه با P9 plus‌ این است که این گوشی هوشمند فقط در یک نسخه و آن هم ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. هواوی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لنز SUMMARIT لایکا را نیز برای P9 plus در نظر گرفته است. هواوی مدعی است که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ این گوشی هوشمند می‌توانید تا ۵ ساعت مکالمه تلفن داشته باشید. این گوشی هوشمند به فناوری press Touch که معادل ۳D Touch است نیز مجهز است.

پی ۹ پلاس در کنار پی ۹

P9 plus هواوی از ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) با قیمت ۷۴۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا