هواوی P9 در چهار رنگ شامل رزگلد عرضه می شود

موبنا- تلفن هوشمند هوآوی پی ۹ همانطور که پیش‌تر هم در برخی شایعات اعلام شده بود از پردازنده Kirin 955 هشت هسته‌ای بهره می‌برد که به ۴ هسته‌‌ی پردازشی Cortex-A72 با فرکانس پردازشی ۲.۵ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است. در کنار این پردازنده ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و نیز …

موبنا- تلفن هوشمند هوآوی پی ۹ همانطور که پیش‌تر هم در برخی شایعات اعلام شده بود از پردازنده Kirin 955 هشت هسته‌ای بهره می‌برد که به ۴ هسته‌‌ی پردازشی Cortex-A72 با فرکانس پردازشی ۲.۵ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است. در کنار این پردازنده ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایش بکار گرفته شده در پی ۹ از نوع IPS-NEO LCD بوده و کیفیت فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد.

اما هوآوی این بار تمرکز خاصی بر دوربین پرچمدار خود معطوف داشته و حالا شاهد یک دروبین دوگانه در پشت آن هستیم. سنسور دوربین اصلی در پشت دستگاه ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز ۸ مگاپیکسلی است. اندروید ۶ مارشمالو و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری غیرقابل تعویض نیز از دیگر مشخصات فنی این دستگاه هستند.

اما علاوه بر مشخصات فنی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نظر بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند رنگ این محصولات است. حالا مشخص شده که Huawei P9 قرار است در چهار رنگ مختلف در دسترس مشتریان قرار گیرد که رزگلد یکی از این رنگ‌ها است. دیگر رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این محصول خاکستری، طلایی و نقره‌ای هستند.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا