امکان پنهان کردن اپلیکیشن‌ های کم کاربرد در iOS 10 فراهم می‌شود

موبنا- کدهای جدید اضافه شده به بخش داده‌های کلان آيتونز به احتمال زیاد نشان از این دارند که اپل در نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایل خود امکان پنهان کردن اپلیکیشن‌های سیستمی را نیز فراهم خواهد کرد. این کدها شامل isFirstParty و isFirstPartyHideableApp می‌شوند که در هر اپلیکیشن اپ‌استور دیده می‌شوند. این کدها می‌توانند نشان از …

موبنا- کدهای جدید اضافه شده به بخش داده‌های کلان آيتونز به احتمال زیاد نشان از این دارند که اپل در نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایل خود امکان پنهان کردن اپلیکیشن‌های سیستمی را نیز فراهم خواهد کرد. این کدها شامل isFirstParty و isFirstPartyHideableApp می‌شوند که در هر اپلیکیشن اپ‌استور دیده می‌شوند.

این کدها می‌توانند نشان از این داشته باشند که به زودی می‌توانید اپلیکیشن‌های سیستمی مانند Compass و Stocks را نیز پنهان کنید. این کدها در حال حاضر در حالت False قرار دارند اما احتمال می‌رود در کنفرانس ژوئن به همراه آی او اس ۱۰ این ویژگی نیز معرفی شود.

البته در گذشته تیم کوک احتمال اضافه شدن این ویژگی را رد نکرده و آن را امری سخت‌تر از آن چه که تصور می‌شود خوانده بود. البته این ویژگی در اپل تی‌وی و در دستگاه‌های مورد استفاده در کسب و کارها وجود ندارد ولی احتمال می‌رود به زودی راه خود را به سیستم عامل iOS نیز باز کند.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا