سن مقصران تصادفات جاده‌ای

موبنا- سرهنگ عین الله جهانی  افزود: نوروز امسال در شرایطی که سفرهای داخلی افزایش و سفرهای خارجی کاهش یافت و از سوی دیگر نیز شاهد بارش نزولات آسمانی در سراسر کشور بودیم خوشبختانه ۴ درصد از میزان فوت در محل تصادفات جاده‌ای کاسته شد. وی ادامه داد: این در حالیست که در روزهای عادی اگر …

موبنا- سرهنگ عین الله جهانی  افزود: نوروز امسال در شرایطی که سفرهای داخلی افزایش و سفرهای خارجی کاهش یافت و از سوی دیگر نیز شاهد بارش نزولات آسمانی در سراسر کشور بودیم خوشبختانه ۴ درصد از میزان فوت در محل تصادفات جاده‌ای کاسته شد.

وی ادامه داد: این در حالیست که در روزهای عادی اگر بارش باران و برف در شهری مانند تهران رخ دهد آمار تصادفات دو برابر می‌شود اما خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که در نوروز ۹۵ سن مقصران تصادفات جاده‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ بوده است افزود: این امر نشان می‌دهد این افراد از تجربه کافی برای رانندگی در جاده‌ها آن هم در جاده‌های لغزنده برخوردار نبودند و خانواده‌ها باید دقت نظر بیشتری می‌کردند.

وی یکی از مهمترین علل مرگ های تصادفات در نوروز امسال را واژگونی خودروها عنوان کرد و گفت: دلایل اصلی واژگونی خودروها خستگی و خواب‌آلودگی راننده‌ها و از سوی دیگر لغزندگی جاده‌ها بوده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا