قتل پسر جوان با چاقوی سلاخی

موبنا- ساعت ٣٠: ٠٩ سه‌شنبه شب گذشته به ماموران کلانتری ١٥٧ مسعودیه خبر رسید که یک نزاع دسته‌جمعی در منطقه مسعودیه رخ داده است. بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شد تا تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کند. با حضور ماموران در محل آنها با چند جوان مواجه شدند که همچنان …

موبنا- ساعت ٣٠: ٠٩ سه‌شنبه شب گذشته به ماموران کلانتری ١٥٧ مسعودیه خبر رسید که یک نزاع دسته‌جمعی در منطقه مسعودیه رخ داده است. بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شد تا تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کند. با حضور ماموران در محل آنها با چند جوان مواجه شدند که همچنان مشغول درگیری شدیدی بودند؛ بنابراین بلافاصله آنها وارد عمل شدند تا به این درگیری پایان دهند؛ ولی در این میان یکی از ماموران پلیس که برای دستگیری ضاربان وارد عمل شده بود از ناحیه پا مجروح شد.

پلیس در ادامه با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، تیراندازی هوایی برای پایان دادن به این نزاع را انجام داد. پس از این تیراندازی ٤ نفر از افراد حاضر در نزاع دستگیر شدند. با بازداشت این ٤ نفر در آن میان مشخص شد پسر ٢١ سا‌له‌ای در محل درگیری با اصابت چاقوی سلاخی به زیر گلویش به قتل رسیده است. ماموران در حال انتقال بازداشت‌شدگان بودند که یکی از ضاربان اصلی این نزاع که باعث قتل پسر جوان شده بود، موفق به فرار از محل درگیری شد؛ اما درست هنگام فرار توسط مردم دستگیر شد.  این درحالی بود که ٣ نفر از شرکت‌کنندگان در این نزاع دسته‌جمعی توانستند از محل متواری شوند.

با حضور قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل نزاع تحقیقات نخست درباره علت درگیری آغاز شد و متهم اصلی این پرونده در اظهاراتش به بازپرس گفت: «من در مغازه لبنیات‌فروشی مشغول به کار هستم؛ جلوی مغازه ایستاده بودم که دیدم پسر جوانی مشغول صحبت با تلفن همراهش است. این پسر هنگام صحبت فحاشی می‌کرد و حرف‌های بی‌ربطی می‌زد.  من هم به او تذکر دادم و از او خواستم که فحاشی نکند؛ اما تذکر من باعث شد او به‌شدت عصبانی شود. همین موضوع آغاز درگیری بین من و پسر جوان شد که در ادامه او با آوردن دوستانش و من هم با آوردن دوستانم درگیریمان را ادامه دادیم.»

وی در ادامه اظهاراتش گفت: «با گسترده شدن درگیری، دوستان این پسر جوان و چند نفر از دوستان من با یکدیگر وارد نزاع شدند. من چاقو به همراه داشتم اما مقتول را که یکی از دوستان همان پسر جوانی بود که هنگام صحبت با تلفن همراه فحاشی می‌کرد نکشتم و نمی‌دانم چه کسی ضارب وی بوده است.»

پس از انکار پسر جوان، وی به همراه دو نفر دیگر از متهمان این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران و به اتهام مباشرت و شرکت در نزاع منتهی به قتل دستگیر شدند و تحقیقات بیشتر برای شناسایی و بازداشت سایر متهمان این پرونده آغاز شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا