قیمت آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر در تهران

موبنا- از میان نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر مربع در روز پایانی این هفته بالاترین نرخ پیشنهادی مربوط به آپارتمانی ۷۸ متری در منطقه یک است که مترمربعی ۱۲ میلیون تومان از سوی مالک برای فروش گذاشته شده است. عمربنای این فایل ۷ سال عنوان شده است. همچنین ارزان‌ترین نرخ پیشنهادی مربوط به آپارتمانی …

موبنا- از میان نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر مربع در روز پایانی این هفته بالاترین نرخ پیشنهادی مربوط به آپارتمانی ۷۸ متری در منطقه یک است که مترمربعی ۱۲ میلیون تومان از سوی مالک برای فروش گذاشته شده است. عمربنای این فایل ۷ سال عنوان شده است. همچنین ارزان‌ترین نرخ پیشنهادی مربوط به آپارتمانی ۱۳ ساله در محدوده جاده خاوران است.

این ملک ۱۰۰ متری، از سوی مالک با قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در هر مترمربع پیشنهاد شده است. البته در این میان نرخ‌های پیشنهادی مربوط به خانه‌های نوساز اکثرا بالاتر از نرخ میانگین منطقه معرفی شده‌اند. به عنوان مثال آپارتمانی ۱۰۰ متری در محدوده آبشناسان(شهران) مترمربعی ۶ میلیون تومان از سوی مالک برای فروش پیشنهاد شده این در حالی است که مطابق با بررسی‌ها میانگین قیمت فروش آپارتمان نوساز در این محدوده مترمربعی ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

قیمت آپارتمان‌های زیر 100 متر در تهران

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا