بازپرداخت وام لوازم خانگی ۲۴ ماهه شد

موبنا- محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفتگویی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این وام ها در نظر گرفته شده است ، افزود :‌ مدت زمان کم بازپرداخت این وام که ۱۲ ماه تعیین شده بود ، نگرانی از ارائه کالای بی کیفیت به مردم و وجود …

موبنا- محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفتگویی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این وام ها در نظر گرفته شده است ، افزود :‌ مدت زمان کم بازپرداخت این وام که ۱۲ ماه تعیین شده بود ، نگرانی از ارائه کالای بی کیفیت به مردم و وجود اختلال در توزیع کارتهای مربوط به این وام از سوی بانک مرکزی از نواقص اجرایی نشدن این طرح پیش از عید بود که هم اکنون برطرف شده است.

وی با اشاره به پرداخت این وام به بازنشستگان و کارمندان آموزش و پرورش تصریح کرد : مبلغ این وام از ۴ تا ۶ میلیون تومان است در حالی که این رقم در ابتدای تعیین طرح ۱۰ میلیون تومان بود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کاهش رقم وام را برای پوشش بیشتر جمعیت کشور برای دریافت آن دانست و ادامه داد : بانک های ملی ، صادرات و رفاه این وام را ارائه می دهند.

طحان پور اجرای این طرح را حمایت از تولید داخل اعلام کرد و گفت : پول این وام ها به طور مستقیم به حساب تولید کننده واریز می شود و از هیچ طریقی امکان فروش این کارت ها در بازار یا دریافت پول این وام از سوی مردم وجود ندارد.

نوشته های مشابه

وی با اشاره به اینکه با ارائه این وام جلوی دلالی و سودجویی گرفته می شود ، افزود :‌ دریافت کنندگان این وام با تعهد سازمان متبوع و فیش حقوقی که ارائه می دهند این وام را دریافت خواهند کرد و مبلغ قسط وام نیز از حقوقشان کسر می شود و نیازی به ضامن نیست.

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا