حقوق و عیدی بازنشستگان مخابرات گم شد!

موبنا- هر ماه پیش از بیستم، حقوق بازنشستگان به سازمان بازنشستگی پرداخت می شود، اما به نظر می رسد این سازمان به علت پراکندگی پرداخت ها و تنوع آنها، عیدی بازنشستگان مخابرات رافراموش کرده است . وی گفت: شرکت مخابرات قصد داشت عیدی بازنشستگان را بهمن پرداخت کند، اما به دلیل مشخص نبودن میزان پرداختی، …

موبنا- هر ماه پیش از بیستم، حقوق بازنشستگان به سازمان بازنشستگی پرداخت می شود، اما به نظر می رسد این سازمان به علت پراکندگی پرداخت ها و تنوع آنها، عیدی بازنشستگان مخابرات رافراموش کرده است .

وی گفت: شرکت مخابرات قصد داشت عیدی بازنشستگان را بهمن پرداخت کند، اما به دلیل مشخص نبودن میزان پرداختی، به اسفند موکول شد.

زارعیان از وجود سوابق و مدارک تحویل چک عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات به سازمان بازنشستگی خبر داد و گفت: چک عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات به مبلغ ۳۸۵۱۰ میلیون ریال در ۱۷ اسفند تحویل سازمان بازنشستگی شده است.

بخشی زاده مدیرکل امور مالی سازمان بازنشستگی کشور دیروز اعلام کرده بود، که سازمان هایی مانند شرکت  مخابرات  تاکنون عیدی بازنشستگان خود را پرداخت نکرده‌اند.

نوشته های مشابه

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دیروز علت پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان مخابرات و راه آهن را متوجه مسئولان این دستگاه ها دانست و گفت: عیدی بازنشستگان مخابرات و راه اهن از محل اعتبارات خود دستگاه تامین می شود.

اسلامیان تاکید کرد: متاسفانه تاکنون چک عیدی این دو دستگاه در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار نگرفته است تا مبالغ به حساب بازنشستگان آنها واریز شود.

وی مبلغ عیدی بازنشستگان هر یک از این دستگاه ها را حدود ۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری امادگی دارد تا به محض دریافت اعتبار مورد نیاز، آنها را به حساب بازنشستگان واریز کند.

اسلامیان درباره بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه درمان برای بیماران خاص گفت: سال گذشته برای بیمه تکمیلی ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی صندوق و ۴۰۰ میلیارد تومان از آورده‌ های بیمه‌ شدگان در نظر گرفته و همچنین کمیته‌ ای برای رسیدگی به وضع بیماران خاص نیز

تشکیل شد که  حتی‌ الامکان در پرداخت هزینه‌ های درمانی به این افراد کمک شود.

وی افزود: هزینه درمانی این افراد بسیار زیاد است، در نتیجه ما نمی‌ توانیم بدون سقف به آنها کمک کنیم.

اسلامیان گفت: سقف پرداختی ما در این  خصوص ۱۴ میلیون تومان است اما در برخی موارد، پرداخت ۲۸ میلیون تومانی نیز داشته‌ ایم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به این سوال که ممکن است امسال نیز با توجه به کسری بودجه این صندوق مشکلی در پرداختی بازنشستگان صورت گیرد، گفت: امسال نیز حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه داریم اما امیدواریم مانند سال ۹۴ پرداخت‌ها بدون

تاخیر باشد ضمن اینکه محل منابع این صندوق از ۳ ناحیه کسورات شاغلین، سود شرکت‌های وابسته به صندوق و کمک دولتی است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا