با این مشاغل از منزل پولدار شوید

موبنا – مشاوره فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌هایی است که الزاما داشتن سابقه کار طولانی نمی‌تواند دلیلی برای داشتن دانش بالا باشد. اکثر دانش‌جویان تازه وارد به جدیدترین مطالب در این حوزه دسترسی داشته و با تمام تکنولوژی‌های نوین آشنا هستند. شما به آسانی می‌توانید به افراد کمک کنید تا مشکلاتشان در رابطه …

موبنا – مشاوره فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌هایی است که الزاما داشتن سابقه کار طولانی نمی‌تواند دلیلی برای داشتن دانش بالا باشد. اکثر دانش‌جویان تازه وارد به جدیدترین مطالب در این حوزه دسترسی داشته و با تمام تکنولوژی‌های نوین آشنا هستند. شما به آسانی می‌توانید به افراد کمک کنید تا مشکلاتشان در رابطه با کار با رایانه‌ها و سایر ابزارهای الکترونیکیشان حل شود.

مشاوره شبکه‌های اجتماعی

معمولا نوجوانان و جوانان در نوک پیکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی قرار دارند و تمام زیر و بم استفاده از آن‌ها را می‌دانند. درصورتی که دانش لازم در این حوزه را دارا هستید می‌توانید اطلاعات خود را در اختیار کسب و کارهای دیگر قرار دهید و از این طریق به آن‌ها کمک کنید تا استراتژی‌های خود را در حوزه به کار گیری شبکه‌های اجتماعی تدوین کنند و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک نیز یکی از رشته‌هایی است که بیشتر از آنکه به تجربه کاری شما بستگی داشته باشد به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد. می‌توانید به عنوان نمونه کار از پروژه‌هایی که در کلاس انجام داده‌اید استفاده کنید. بهترین آن‌ها را پرینت بگیرید یا به عنوان نمونه کار روی وب‌سایت قرار دهید و از طریق آن‌ها پروژه‌های بیشتری را دریافت کنید..

طراحی سایت

طراحی وب‌سایت نیز یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که دانش‌آموزان و دانش‌جویان در آن مهارت بالایی دارند. معمولا آن‌ها برای گروه‌های دانشجویی و فعالیت‌های خاص وب‌سایت یا وبلاگ تهیه می‌کنند. خیلی از آن‌ها حتی وب‌سایت شخصی دارند. از این وب‌سایت‌ها می‌توان به عنوان نمونه کار استفاده کرد. می‌توانید با نمایش نمونه کارهای خود در فضای اینترنت پروژه‌های طراحی سایت دریافت کرده و با انجام آن‌ها کسب درآمد کنید.

عکاسی

به لطف وجود پلت‌فرم‌هایی همچون اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و… کسب درآمد از طریق به اشتراک گذاری تصاویر بسیار آسان‌تر شده است. علاوه بر اینکه شما می‌توانید برای گروه‌های دیگر فعالیت کنید به سادگی می‌توانید گروه مربوط به خودتان را راه‌اندازی کنید و در حوزه خاصی شروع به تولید تصاویر و محتوا کنید و با جذب تعداد زیادی مخاطب با گرفتن تبلیغات درآمد خوبی به دست آورید.

برنامه‌ریز رویدادها

معمولا در دانشگاه‌ها جمع‌هایی شکل می‌گیرند و برنامه‌های دسته‌جمعی همچون رفتن به کوه، مسافرت‌های کوتاه، سینما و… را در کنار هم به انجام می‌رسانند. معمولا این برنامه‌های دسته جمعی نیاز به افرادی دارند که تمام جوانب کار را در نظر گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. این برنامه‌ریزی‌ها مواردی همچون هماهنگی جهت حمل و نقل، رزرو هتل و… باشد. می‌توانید به سادگی این برنامه‌ها را برنامه‌ریزی کنید و از پولی که از افراد شرکت کننده پرداخت می‌کنند سهمی برای خود کنار بگذارید. می‌توانید برای کارتان در شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی ساخته و از آن طریق همواره با سایرین در ارتباط باشید.

آموزش

حتما درس یا دروسی وجود دارند که شما در آن‌ها بر دیگران برتری دارید. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید آموزش دهید تدریس دروسی است که در آن‌ها مهارت دارید. ممکن است شما کار کردن با نرم‌افزار خاصی را بدانید و بتوانید آن را به دیگران نیز آموزش دهید. از این روش درآمد قابل توجهی را می‌توانید کسب کنید. حتی می‌توانید دانش خود را به صورت فیلم‌های آموزشی درآورده و از طریق پلت‌فرم‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند آن‌ها را به فروش برسانید.

 منبع:حساب من 

دکمه بازگشت به بالا