تولید و عرضه نمایشگرهای تجاری ایسوس

با پیشرفت فناوری و تغییر سبک ارائه کسب و کار در دنیای دیجیتال، نحوه ارائه محتوا به سمت نمایش در قاب دیجیتال سوق داده شده است. از شرکت های تبلیغاتی گرفته تا سوپرمارکت ها و حتی دنیای پزشکی، امروزه به جای استفاده از تبلیغات چاپی، از نمایشگرهای تجاری استفاده می کنند. زیرا این نمایشگرها جذاب …

با پیشرفت فناوری و تغییر سبک ارائه کسب و کار در دنیای دیجیتال، نحوه ارائه محتوا به سمت نمایش در قاب دیجیتال سوق داده شده است.
از شرکت های تبلیغاتی گرفته تا سوپرمارکت ها و حتی دنیای پزشکی، امروزه به جای استفاده از تبلیغات چاپی، از نمایشگرهای تجاری استفاده می کنند. زیرا این نمایشگرها جذاب تر، دقیق تر و ارزانتر بوده و همچنین ارائه محتوا را آسان کرده است.
ایسوس1
نمایشگرهای صنعتی بدون قاب ایسوس – سری ST
سری ST ایده آل برای ترکیب و چیدمان کاشی وار و داشتن صفحه نمایشی بسیار بزرگ طراحی شده است. حتماً تابلوهای LED چند رنگ را دیده اید که متن یا تصویری بی کیفیت را در نمایش می دهند.
این نمایشگرهای تجاری، جایگزینی مناسب برای این نوع تبلیغات هستند که تصاویری با کیفیت۱۹۲۰×۱۰۸۰ را بدون هیچ محدودیتی ارائه می کنند.
بعلاوه با این سطح کیفی، می تواند جایگزین مناسبی برای پوسترهای چاپی ثابت باشد. طراحی و تولید این نمایشگرها بر پایه دوام ۲۴/۷ بوده که باعث می شود انتخابی مناسب برای بیلبورد های تبلیغاتی و تلویزیون های بسیار بزرگ باشد.
سری SD و SE
میزان درخشش و کیفیت نور و تصویر در این سری به حدی بالاست که نگاه هر رهگذری را به سمت خود جلب می کند. ارائه و تبلیغ محتوا با پیامی خاص به همراه صدایی فراگیر از ویژگی های این سری است. همچنین پخش محتوا به سادگی از طریق یک فلش با رابط USB به کمک نرم افزار پخش کننده قدرتمند آن امکانپذیر است. دوام و پایداری در رده صنعتی نیز در این سری سرلوحه فرآیند طراحی تا تولید است.
ایسوس2
سری HA، تولید شده بر پایه نیازهای مهندسی پزشکی
تفسیر قابل اعتماد تصویر برداری پزشکی و نمایش آن، یکی از پروسه های حیاتی در صنعت سلامت و درمان است. نمایشگر پزشکی ایسوس HA2402، با تفکیک پذیری ۱۹۲۰×۱۲۰۰، برای نمایشی دقیق از تصاویر پزشکی و نتایج صحیح، طراحی و بهینه سازی شده است. تطابق کامل با استاندارد تصویربرداری دیجیتال و ارتباطات در پزشکی (DICOM) بخش ۱۴،نمایشگر HA2402 برای نمایش تصاویر سیاه و سفید، شامل پروسه های تصویر برداری با اشعه ایکس، تصویربرداری MR، پرتونگاری مقطعی تابش پوزیترون (PET)، پرتونگاری کامپیوتری (CT) و تجهیزات اولترا سوند بهینه شده است.
۵ حالت برای استفاده آسان از این نمایشگر، به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی با توجه به نیاز، نحوه نمایش را به استاندارد مورد نظر انتخاب کند. علاوه بر نمایش معمولی تصویر، سه حالت استاندارد رنگ دیگر برای مدل های DICOM، مد Blue-Base و مد شفاف (Clear-Base) وجود دارد. همچنین حالت کارآمد Light Box نیز در این نمایشگر برای نمایش تصاویر رایج پزشکی درون سازی شده است. تمامی اینها با هم نمایشگری را به وجود می آورند که نیاز آن در هر کلینیک تخصصی حس می شود.
ایسوس3
سری تعاملی و لمسی، SP
ویژگی اصلی این رده، درک لمس همزمان چهار انگشت روی صفحه نمایش است. بهترین کاربرد این مدل، استفاده به عنوان یک وایت برد دیجیتال است. اسپیکر قدرتمند، ابعاد بزرگ و زاویه دید وسیع، این نمایشگر را تبدیل به بهترین راهکار ارائه تعاملی تبدیل کرده است.
معمولاً کاربران به اشتباه از تلویزیون به عنوان نمایشگر تجاری استفاده می کنند. اما به دلایل جایگزینی نمایشگرهای تجاری به جای تلویزیون های رایج می توان به زاویه دید گسترده، عملکرد دائمی ۲۴/۷، مصرف پایین و شاخص قیمت/کارایی در مقابل سایز صفحه نمایش اشاره کرد. با استفاده از نمایشگرهای تجاری، علاوه بر کاهش هزینه های چاپ و مسائل پیرامون آن، کیفیت ارائه در رسانه های دیجیتال دستخوش انقلابی جدید شده است. با نمایشگرهای تجاری ایسوس، از منوی رستوران ها گرفته تا تلویزیون های شهری و مدارس هوشمند، می توانند محتوای خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی متناسب ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا