بازسازی ۲۵۰ سایت سیار و ۱۲ هزار سایت نسل دو

موبنا – علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات در این باره گفت: ۹ استان پرتردد و مسافرپذیر شامل استانهای خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی و یزد شناسائی و ظرفیت های مورد نیاز در بخشهای زیرساخت و شبکه دسترسی در این مناطق احصا شد. وی افزود: با توجه به استقبال مردم …

موبنا – علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات در این باره گفت: ۹ استان پرتردد و مسافرپذیر شامل استانهای خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، فارس، اصفهان، خوزستان، آذربایجان غربی و یزد شناسائی و ظرفیت های مورد نیاز در بخشهای زیرساخت و شبکه دسترسی در این مناطق احصا شد.
وی افزود: با توجه به استقبال مردم در بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور در ایام تعطیلات نوروزی، در مسیر کاروان‌های راهیان نور نیز علاوه بر افزایش خدمات ارتباطی پوشش نسل دو در محورهای مواصلاتی، خدمات نسل سوم تلفن همراه در این شهرها، از سوی اپراتورها فراهم شد.
وی با اشاره به تعیین و معرفی کشیک و شیفت‌های نوروزی در بخشهای فنی و پاسخگوئی تمامی اپراتورها در ایام تعطیلات تحت ستاد نوروزی حوزه ICT گفت: اپراتورها با آمادگی کامل در مراکز فنی و امور مشترکین استانها و همچنین استقرار تیمهای فنی ضمن بالابردن توان عملیاتی نسبت به برطرف کردن مشکلات فنی و همچنین رصد حفاری‌های خارج از برنامه که باعث قطعی احتمالی فیبرهای ارتباطی می‌شد، زمینه پایداری ارتباط در تعطیلات نوروز را فراهم کردند.
عمیدیان تصریح کرد: براساس بررسی سامانه‌های نظارت بر خط، پایش‌های میدانی، سامانه ثبت شکایات مشترکین و گزارش های ادارات کل مناطق سازمان با عملکرد خوب اپراتورها و تمهیدات کمیته ستاد نوروزی حوزه ICT در تعطیلات نوروزی، شبکه اپراتورها با کمترین اختلال و بدون وقفه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را به مشترکان ارایه کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا