برگزاری مسابقه طراحی بازی تلفن همراه باهدف آموزش زبان فارسی

موبنا -این بنیاد به عنوان متولی آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان، در نظر دارد بازی‌هایی قابل اجرا در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه را به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان فارسی برای فارسی آموزان خارجی تولید کند. بر این اساس، این مسابقه در دو بخش «بازینامه نویسی» و «طراحی بازی تلفن همراه» و با هدف …

موبنا -این بنیاد به عنوان متولی آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان، در نظر دارد بازی‌هایی قابل اجرا در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه را به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان فارسی برای فارسی آموزان خارجی تولید کند.
بر این اساس، این مسابقه در دو بخش «بازینامه نویسی» و «طراحی بازی تلفن همراه» و با هدف «استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های نوین آموزشی»، «ترغیب هرچه بیشتر زبان آموزان به فراگیری زبان فارسی» و نیز «شناسایی افراد خلاق و متخصص در عرصه بازینامه نویسی و طراحی بازی تلفن همراه»، برگزار می‌شود.
این بازی‌ها باید بتوانند با در نظر گرفتن اصول آموزشی، خلاقیت، گستره کاربرد، زیبایی و…، مهارت‌های «گفتاری، شنیداری، نگارش و خواندن در زبان فارسی» را تقویت کرده و آموزش دهند.
چنانچه بازی طراحی شده از ایده‌ای نو برخوردار بوده و توانایی عملیاتی شدن را داشته باشد، بنیاد سعدی با رعایت تمامی اصول استاندارد، حق مؤلف و مالکیت معنوی، از آن در سطح کلان بهره‌برداری می‌کند.
بازی
بنابراین بنیاد سعدی در مرحله اول، افراد توانمند و خلاق در تولید بازی­های تلفن همراه را شناسایی کرده و بنا بر تشخیص خود، از آنها مصاحبه و برای تولید بازی با آنها قرارداد منعقد می‌کند.
قوانین شرکت در مسابقه شامل تمامی شرکت‌ها، طراحان، دانشجویان و توسعه دهندگان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
بازی‌هایی که شامل محتوای مخالف با شرایط و قوانین کشور هستند، پذیرفته نمی‌شوند.
بازی‌هایی که ناقض قانون حق تکثیر (کپی رایت) باشند، پذیرفته نمی‌شوند.هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند، یک اثر ارسالی داشته باشد.
بازی‌های ارسالی باید تحت سیستم عامل اندورید یا IOS طراحی شوند و بازینامه‌های ارسالی باید با فونت B Nazanin ۱۲ در فرمت PDF ارسال شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا