فهرست بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ با بالاترین قابلیت‌های دوربین دیجیتالی

موبنا، میثم لطفی – گوشی‌های هوشمند رده‌بالا معمولا قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر را در دوربین دیجیتالی شامل می‌شوند و در این زمینه با یکدیگر رقابت دارند. کارشناسان مرکز CNet در یک بررسی جدید لیست گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ با بهترین دوربین‌های دیجیتالی را به قرار زیر منتشر کردند: گوشی هوشمند Galaxy S7 edge سامسونگ این محصول کره‌ای …

موبنا، میثم لطفی – گوشی‌های هوشمند رده‌بالا معمولا قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر را در دوربین دیجیتالی شامل می‌شوند و در این زمینه با یکدیگر رقابت دارند.

کارشناسان مرکز CNet در یک بررسی جدید لیست گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ با بهترین دوربین‌های دیجیتالی را به قرار زیر منتشر کردند:

گوشی هوشمند Galaxy S7 edge سامسونگ

galaxy-s7-edge-13-w782

این محصول کره‌ای بهترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان محسوب می‌شود که بالاترین کیفیت دوربین دیجیتالی را دارد. قیمت بالاترین مدل این محصول ۷۹۹ دلار است. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند در مقایس ۵ امتیازی برای مشخص شدن کیفیت قابلیت‌های داخلی توانسته است امتیاز کامل را به دست آورد.

گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ

New Samsung S7 (R) and S7 edge smartphones are displayed after their unveiling ceremony at the Mobile World Congress in Barcelona, Spain, February 21, 2016. REUTERS/Albert Gea      TPX IMAGES OF THE DAY      - RTX27Y3H

این محصول یکی از سریع‌ترین، زیباترین و قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که دوربین دیجیتالی نصب شده روی آن نیز کیفیت بالایی دارد. قیمت این محصول بین ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار است و این گوشی کره‌ای موفق شده است از امتیاز ۴.۵ را به خود اختصاص دهد.

گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus اپل

iphone 6s plus

برای دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند بزرگ تعداد اندکی قابلیت کاربردی در نظر گرفته شده است که آن را از دیگر مدل‌های آیفون مجزا می‌کند. البته باید توجه داشت که اندازه بزرگ دستگاه در برخی مواقع باعث می‌شود کاربر نتواند به راحتی تصویربرداری کند. ولی با این وجود امکانات داخلی دوربین دستگاه بسیار کارآمد و منحصر به‌فرد است. قیمت بالاترین مدل این گوشی هوشمند ۱۲۹۹ دلار است. این گوشی هوشمند توانسته است امتیاز ۴.۵ را از آن خود کند.

گوشی هوشمند آیفون ۶s اپل

iPhone 6S

این گوشی هوشمند به واسطه اندازه کوچک‌تر و قابلیت‌های کاربردی در بخش دوربین، محبوبیت فراوانی نزد کاربران دارد. البته باید گفت صاحبان آیفون ۶ نیازی ندارند برای در اختیار گرفتن امکانات بهتر تصویربرداری دستگاه خود را به‌روز کنند. زیرا سیستم عامل iOS 9 همه امکانات مورد نیاز آنها را ارایه می‌دهد. قیمت بالاترین مدل این محصول ۱۰۲۹ دلار است و امتیاز آن هم ۴.۵ محاسبه شده است.

گوشی هوشمند Galaxy Note 5 سامسونگ

Galaxy Note 5

این گوشی هوشمند در خانواده گوشی‌های بزرگ طبقه‌بندی می‌شود و به جز قابلیت‌های کاربردی، دوربین دیجیتالی باکیفیتی را در اختیار کاربران می گذارد. دوربین دیجیتالی این محصول نسبت به مدل قبلی بسیار ارتقا یافته است و کاربران می‌توانند با آن به صورت حرفه‌ای عکاسی کنند. قیمت این فبلت بین ۴۴۹ تا ۷۳۹ دلار اعلام شده است. این گوشی کره‌ای امتیاز ۴.۵ را به دست آورده است.

گوشی هوشمند آیفون SE اپل

iphone se

این گوشی هوشمند تازه‌وارد به واسطه قابلیت‌های پیشرفته خود در بخش دوربین دیجیتالی توانسته است مورد استقبال کاربران جهانی قرار بگیرد. در شرایطی که هنوز آیفون ۷ معرفی نشده است،‌ این محصول میان‌رده با دوربین خود امکانات مورد نیاز کاربران را ارایه می‌دهد. قیمت بالاترین مدل این گوشی هوشمند ۴۸۹ دلار است. امتیازی که این گوشی هوشمند کسب کرده ۴ است.

گوشی هوشمند Nexus 6P گوگل

Google-Nexus-6P-Review-Conc

این گوشی هوشمند طراحی ویژه و منحصر به‌فرد ندارد. ولی در بخش امکانات داخلی می‌توان دوربین آن را حرفه‌ای و پیشرفته دانست. این گوشی هوشمند از نظر سخت‌افزاری با بسیاری از محصولات قدرتمند موجود در بازار جهانی رقابت می‌کند و گوگل برای آن امکانات تصویربرداری ویژه در نظر گرفته است. این محصول بهترین Nexus ساخته شده توسط گوگل است. قیمت بالاترین مدل این گوشی هوشمند ۵۷۹ دلار و امتیاز آن ۴ است.

گوشی هوشمند LG V10

LG+V10+fullbleed+2

این گوشی هوشمند کره‌ای به واسطه طراحی منحصر به‌فرد با دو نمایشگر مجزا و قابلیت‌های سخت ‌افزاری ویژه شهرت فراوان یافت. برای این گوشی هوشمند امکانات پیشرفته در بخش دوربین دیجیتالی در نظر گرفته شده است و با قیمت ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار فروخته می‌شود. امتیاز این گوشی هوشمند ۴ است.

گوشی هوشمند LG G4

LG G4

اگرچه از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل G3 دارد، ولی از نظر امکانات داخلی بسیار ارتقا یافته است. این گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ خود امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کند و قابلیت‌های حرفه‌ای مخصوص تصویربرداری را هم شامل می‌شود. قیمت این گوشی هوشمند ۴۵۹ دلار و امتیاز آن ۴ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا