سه گوشی Surface Phone مایکروسافت در راه ورود به بازار

موبنا، میثم لطفی – به گزارش نِکست وب البته باید توجه داشت که نخستین شایعات در این زمینه سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد و منابع آگاه در آخرین گزارش‌ها اعلام کردند که این محصول اوایل امسال عرضه می‌شود. مدت کوتاهی پس از این گزارش‌ها به طور دقیق‌تر اعلام شد که مایکروسافت قصد دارد اواخر سال …

موبنا، میثم لطفی – به گزارش نِکست وب البته باید توجه داشت که نخستین شایعات در این زمینه سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد و منابع آگاه در آخرین گزارش‌ها اعلام کردند که این محصول اوایل امسال عرضه می‌شود.

مدت کوتاهی پس از این گزارش‌ها به طور دقیق‌تر اعلام شد که مایکروسافت قصد دارد اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی از گوشی هوشمند Surface Phone رونمایی کند و این طور که گفته می‌شود، در آن از تراشه Snapdragon 820 کوالکام استفاده شده است.

Surface Phone  (2)

مدل‌های قبلی محصولات Surface مایکروسافت که وارد بازار شد استقبال گسترده کاربران را به دنبال داشت و غول نرم‌افزاری جهان در عرصه رایانه‌های لوحی توانست در این زمینه به موفقیت‌های قابل ملاحظه دست یابد.

به هر حال، مرکز خبری Windows Central هم اکنون با انتشار گزارشی اعلام کرد مایکروسافت سه مدل از سری گوشی‌های هوشمند Surface Phone را آماده کرده است که سال ۲۰۱۷ میلادی این محصولات وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا