لپ‌تاپ جدید به ضخامت گوشی هوشمند شما

موبنا، میثم لطفی – به گزارش نِکست وب لپ‌تاپ جدید شرکت HP نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دارد که روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و کاربران می‌توانند آن را با پردازنده‌های Core i5 یا i7 اینتل انتخاب کنند. نمایشگر این لپ‌تاپ تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و اسپیکرهای آن هم …

موبنا، میثم لطفی – به گزارش نِکست وب لپ‌تاپ جدید شرکت HP نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دارد که روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و کاربران می‌توانند آن را با پردازنده‌های Core i5 یا i7 اینتل انتخاب کنند. نمایشگر این لپ‌تاپ تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و اسپیکرهای آن هم از نوع Bang & Olufsen است.

HP Spectre (2)

این محصول که یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان محسوب می‌شود یک باتری دوگانه در اختیار گرفته است که Spectre به کمک آن می‌تواند تا ۹.۵ ساعت انرژی مورد نیاز خود را در آن نگه دارد.

روی نمایشگر این محصول از لایه محافظ Gorilla Glass استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سه پورت ورودی USB-C اشاره کرد که دو مورد از آنها از قابلیت Thunderbolt برای اتصال به مانیتورهای پیشرفته پشتیبانی می‌کنند.

HP Spectre (3)

قیمت این لپتاپ از ۱۱۷۰ دلار آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با رم ۸ گیگابایتی و حافظه جامد ۵۱۲ گیگابایتی هم خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا