خرید از فروشگاه IKEA از طریق دنیای واقعیت مجازی

موبنا، میثم لطفی – به گزارش زد.دی.نت این سرویس جدید مبتنی بر پلتفرم شرکت Valve موسوم به Steam و با همکاری شرکت HTC راه‌اندازی شده است و به مشتریان امکان می‌دهد پیش از آنکه لوازم آشپزخانه را خریداری کنند، از طریق دنیای واقعیت مجازی آنها را در اختیار بگیرند. «تیم پریواید» مدیر شرکت IKEA در …

موبنا، میثم لطفی – به گزارش زد.دی.نت این سرویس جدید مبتنی بر پلتفرم شرکت Valve موسوم به Steam و با همکاری شرکت HTC راه‌اندازی شده است و به مشتریان امکان می‌دهد پیش از آنکه لوازم آشپزخانه را خریداری کنند، از طریق دنیای واقعیت مجازی آنها را در اختیار بگیرند.

ikea virtual reality (1)

«تیم پریواید» مدیر شرکت IKEA در استرالیا گفت: «مشتریان از آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها آگاهی دارند و از آنها استقبال می‌کنند. بنابراین واقعیت مجازی این توانایی را دارد تا بتواند نحوه تعامل مردم با محصولات و لوازم خانگی ما را تغییر دهد».

او در ادامه توضیح داد: «ما نگاه به جلو داریم تا با گوش دادن به بازخوردهای مشتریان، خدمات بهتری ارایه دهیم. در آینده این فضا در فروشگاه‌های ما گسترش میابد».

ikea virtual reality (2)

این شرکت بزرگ سوئدی در دنیای واقعیت مجازی یک گام رو به جلو هم برداشته است که بر اساس آن مشتریان می‌توانند رنگ محصولات و لوازم خانگی مورد نیاز خود را تغییر دهند و اندازه‌های آنها را هم برای جاسازی در نقاط مختلف منزل عوض کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا