اینترنت پرسرعت در شورای رقابت بررسی می‌شود

موبنا- شورای رقابت در دویست و چهل و پنجمین جلسه‌ی خود بازار اینترنت پرسرعت را مورد بررسی قرار ‌می‌دهد. نخستین جلسه‌ی شورای رقابت در سال ۹۵ روز دوشنبه ۲۳ فروردین برگزار می‌شود که بررسی بازار اینترنت پرسرعت در دستور جلسه قرار دارد. البته علاوه بر اینترنت پرسرعت در این جلسه چگونگی و روند تشکیل نهاد تنظیم‌کننده‌ی بخش انرژی …

موبنا- شورای رقابت در دویست و چهل و پنجمین جلسه‌ی خود بازار اینترنت پرسرعت را مورد بررسی قرار ‌می‌دهد. نخستین جلسه‌ی شورای رقابت در سال ۹۵ روز دوشنبه ۲۳ فروردین برگزار می‌شود که بررسی بازار اینترنت پرسرعت در دستور جلسه قرار دارد. البته علاوه بر اینترنت پرسرعت در این جلسه چگونگی و روند تشکیل نهاد تنظیم‌کننده‌ی بخش انرژی بررسی می‌شود.

شورای رقابت به عنوان نهاد تنظیم کننده بازار صنایع و بخش‌های مختلف در کشور است که در آن نماینده‌هایی از سه قوه‌ی کشور حضور دارند.

در حالی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا همان رگولاتوری به عنوان تنظیم‌کننده‌ی بازار در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود، اما شورای رقابت از سال‌ها قبل مدعی تنظیم این صنعت نیز هست.

علاقه‌ی ورود به بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در شورای رقابت از زمان ریاست جمشید پژویان در این شورا آغاز شد و پس از او توسط رضا شیوا ریاست کنونی شورای رقابت دنبال می‌شود.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا