سرفیس فون مایکروسافت تا سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

موبنا- تا کنون اخبار زیادی در مورد این که تیم سرفیس مایکروسافت در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با همین نام است، منتشر شده است. طبق آخرین اخبار قرار بود گوشی سرفیس مایکروسافت در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه شود و این در حالی است که اخیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال عرضه‌ی این گوشی …

موبنا- تا کنون اخبار زیادی در مورد این که تیم سرفیس مایکروسافت در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با همین نام است، منتشر شده است. طبق آخرین اخبار قرار بود گوشی سرفیس مایکروسافت در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه شود و این در حالی است که اخیرا گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال عرضه‌ی این گوشی در سال ۲۰۱۷ بیشتر شده است.

گفته می‌شود در صورت عرضه‌ی چنین دستگاهی، آن را در سه نسخه‌ی متفاوت خواهیم دید. یک نسخه‌ی مخصوص کاربران معمولی، یک نسخه‌ی تجاری مخصوص شرکت‌ها و یک نسخه برای هواداران. در مورد تفاوت این نسخه‌های احتمالی خبری منتشر نشده اما چیزی که مسلم است، قیمت این سه نسخه با هم متفاوت خواهد بود.

با توجه به این که گفته می‌شود لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی با برند لومیا خواهد بود، امکان صحت این خبرها بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد بازار گوشی‌های میان‌رده را رها کند و دست به تولید گوشی‌های پرچمداری با بالاترین امکانات بزند. البته برند سرفیس همواره به حرفه‌ای بودن معروف بوده و دور از انتظار نخواهد بود که گوشی سرفیس نیز یک گوشی کاملا حرفه‌ای و پرچمدار باشد. در صورت تولید این گوشی، این ماموریت به تیم مهندسان سرفیس سپرده می‌شود که در حال حاضر وظیفه‌ی تولید تبلت‌های سرفیس و سرفیس بوک را به عهده دارند.

با توجه به بازاری که اندروید و iOS در انحصار خود گرفته‌اند، به نظر می رسد ویندوز ۱۰ موبایل تنها سیستم‌عامل موبایل باقی‌مانده است که می‌تواند با این دو سیستم‌عامل رقابت کند. البته تا کنون محصول خاصی از ویندوز ۱۰ مشاهده نشده و به نظر می‌رسد لومیا ۶۵۰ و ۶۵۰ ایکس ال نیز نتوانستند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. به همین دلیل است که مایکروسافت قصد دارد با تولید تلفن هوشمندی کاملا حرفه‌ای و با مشخصات بالا، تلاش خود برای بقای ویندوز ۱۰ موبایل جدی‌تر کند.

نظر شما چیست؟ یا ویندوز ۱۰ موبایل و عرضه‌ی یک گوشی پرچمدار حرفه‌ای توسط مایکروسافت، می‌تواند بازار گوشی‌های ویندوزی را دست‌خوش تغییر کند؟

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا