امکان دانگرید از ویندوز ۱۰ موبایل در گوشی‌های قدیمی ویندوزفونی وجود دارد

موبنا- افرادی که دستگاه خود را بروزرسانی کرده‌اند و هم اکنون از این سیستم‌عامل جدید چندان راضی نیستند و همچنین نمی‌توانند از دست دادن اپلیکیشن Lumia Camera را تحمل کنند، خبر خوبی داریم. مایکروسافت تصمیم گرفته تا این امکان را برای چنین کاربرانی فراهم کند و قابلیت دان‌گرید به نسخه‌های قبلی ویندوز موبایل را فراهم …

موبنا- افرادی که دستگاه خود را بروزرسانی کرده‌اند و هم اکنون از این سیستم‌عامل جدید چندان راضی نیستند و همچنین نمی‌توانند از دست دادن اپلیکیشن Lumia Camera را تحمل کنند، خبر خوبی داریم. مایکروسافت تصمیم گرفته تا این امکان را برای چنین کاربرانی فراهم کند و قابلیت دان‌گرید به نسخه‌های قبلی ویندوز موبایل را فراهم کرده است و این دسته کاربران می‌توانند دستگاه خود را مجددا به ویندوز ۸.۱ موبایل دان‌گرید کنند. اگر می‌خواهید به نسخه قبلی خود ویندوز ۱۰ دان‌گرید را انجام دهید، نیاز به استفاده از ابزار ریکاوری خواهید داشت.

یکی از عواقب کاهش اولویت ویندوز ۱۰ موبایل از جانب مایکروسافت آن است که حالا با توجه به کارهای توسعه کمتری که بر روی آن انجام پذیرفته، قصد دارد کاربران از نسخه‌های قبلی استفاده کنند. البته به نظر می‌رسد این اقدام در مرحله آزمایشی است و نیز فعلا در شرایطی انجام شده که فروش ردموندی‌ها در این حوزه چندان خوب نیست.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا