اچ پی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

موبنا- محصولات اچ‌پی پیش از این لوگوی Hewlett-packard را به همراه داشتند. حال پشت نمایشگر اولترابوک جدید ۱۳.۳ این شرکت، طراحی جدید لوگوی اچ‌پی را شاهد هستیم که در آن حروف hp به زیبایی قرار گرفته‌اند. پیش از این در سال ۲۰۱۱ این سبک از طراحی لوگو اچ‌پی را توسط Moving Brands مشاهده کرده‌ بودیم …

موبنا- محصولات اچ‌پی پیش از این لوگوی Hewlett-packard را به همراه داشتند. حال پشت نمایشگر اولترابوک جدید ۱۳.۳ این شرکت، طراحی جدید لوگوی اچ‌پی را شاهد هستیم که در آن حروف hp به زیبایی قرار گرفته‌اند.

لوگوی جدید اچ پی

پیش از این در سال ۲۰۱۱ این سبک از طراحی لوگو اچ‌پی را توسط Moving Brands مشاهده کرده‌ بودیم که به سفارش اچ‌پی اقدام به طراحی آن کرده بود. غول سخت‌افزار جهان پیش از این تصمیم بر عدم استفاده از طرح مذکور گرفته بود و نام Hewlett-packard را بر روی محصولات خود درج می‌کرد. اما در نهایت به دلیل تقسیم شدن اچ‌پی به دو شرکت زیرمجموعه با وظایف کاری متفاوت، مجبور به استفاده از لوگویی جدید برای دستگاه‌های خود شد. در حال حاضر اچ‌پی فعالیت‌های خود را در دو بخش سخت‌افزار‌های کامپیوتری و پرینتر‌ها در کنار کسب و کار تجاری و مشتریان سازمانی، انجام می‌دهد.

لوگوی جدید اچ‌پی که از چهار خط تشکیل شده است، از زبان طراحی شکسته و جدید این برند نیز خبر می‌دهد که با بررسی جدید‌ترین محصول این شرکت، اسپکتر ۱۳، می‌توان به این موضوع پی برد.

لوگوی جدید اچ پی

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا