دانلود بازی نبرد هیلیکوپترها اندروید – Gunship Battle: Helicopter 3D 2.2.81

Gunship Battle: Helicopter 3D بازی پرطرفدار و محبوب نبرد هیلیکوپترها از استودیوی JOYCITY Corp برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ بار تنها از گوگل پلی دریافت شده است و از برترین بازی های نبرد هیلیکوپترها به شمار می رود! در این بازی طیف گسترده ای از هیلی کوپترهای جنگی در …

Gunship Battle: Helicopter 3D بازی پرطرفدار و محبوب نبرد هیلیکوپترها از استودیوی JOYCITY Corp برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ بار تنها از گوگل پلی دریافت شده است و از برترین بازی های نبرد هیلیکوپترها به شمار می رود! در این بازی طیف گسترده ای از هیلی کوپترهای جنگی در اختیار شما قرار می گیرد تا با سوار شدن بر ان ها به نبرد با آشوبگران بروید! بله… شما در نقش خلبانی خبره و معروف ظاهر می شوید و وظیفه دارید با سفر به نقاط مختلف دنیا اشوبگران را  یکی پس از دیگری سرنگون کنید و یکی از هیجان برانگیزترین بازی های هواپیمایی اندروید را تجربه کنید. با پیش بردن ماموریت ها به دریافت امتیاز و پول می پردازید و با پول خود هیلی کوپترها و ایتم های جدید را خریداری می نمایید. اگر از علاقه مندان به بازی های نبرد هوایی هستید می توانید نسخه معمولی و یا مود (خرید رایگان) بازی فوق العاده زیبای Gunship Battle: Helicopter 3D را به صورت رایگان دریافت نمایید.

Gunship Battle Helicopter 3D


برخی از ویژگی های بازی اکشن Gunship Battle: Helicopter 3D اندروید:
طیف گسترده ای از هیلیکوپترها با ویزگی های خاص
انواع سلاح ها و تجهیزات برای مجهز کردن هیلی کوپتر خود
انواع ماموریت های متنوع و واقعی برای پیش بردن شما
انواع ایتم های مختلف نظیر موشک و .. برای باز کردن
سرگرم ساختن خود با ماموریت های سفارشی فوق العاده
گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی عالی

بازی Gunship Battle: Helicopter 3D با بیش از یک میلیون و نیم رای توانسته امتیاز عالی ۴.۳ از ۵.۰ را از آن خودش نماید و بدون شک ارزش دانلود را دارد ؛ شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان بازی نمایید. ناگفته نماند که این بازی از درخواستی های کاربران عزیز موبنا می باشد.

تغییرات نسخه ی v2.2.81:
* اضافه شدن هیلیکوپتر جدید : Night Osprey
* اضافه شدن ویژگی های جدید دیگر
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Gunship Battle: Helicopter 3D :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.theonegames.gunshipbattle را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی Gunship Battle: Helicopter 3D
دانلود دیتای بازی Gunship Battle: Helicopter 3D

دکمه بازگشت به بالا