چهار محصول مایکروسافت در حوزه ERP معرفی شد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، در کنفرانس Envision که این هفته برگزار شد مدیران مایکروسافت به نحوه توسعه سیستم‌های Dynamics NAV، GP و SL اشاره کردند. مقامات مایکروسافت در کنفرانس Envision اعلام کردند سرعت این شرکت برای توسعه این سه محصول در حوزه ERP افزایش یافته است. این گردهمایی کنفرانس جدید مایکروسافت برای تصمیم‌گیرندگان …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، در کنفرانس Envision که این هفته برگزار شد مدیران مایکروسافت به نحوه توسعه سیستم‌های Dynamics NAV، GP و SL اشاره کردند.

مقامات مایکروسافت در کنفرانس Envision اعلام کردند سرعت این شرکت برای توسعه این سه محصول در حوزه ERP افزایش یافته است. این گردهمایی کنفرانس جدید مایکروسافت برای تصمیم‌گیرندگان سازمانی محسوب می‌شود و جایگزین کنفرانس Convergence show برای معرفی نسخه‌های جدید Dynamics CRM و ERP شده است. با این روند کاربران سازمانی می‌توانند دستکم توقع به‌روزرسانی‌های سالانه را داشته باشند و این طور که مدیران مایکروسافت اعلام کردند، سه محصول جدید مایکروسافت هر شش ماه یک بار به‌روزرسانی‌هایی را دریافت خواهند کرد.

محصولات بعدی مایکروسافت در عرصه ERP با یک چهره جدید از نرم‌افزار Dynamics NAV عرضه خواهند شد. برخی منابع آگاه گزارش دادند مایکروسافت قصد دارد نسخه بعدی Dynamics NAV را هفته آینده با نام Madeira عرضه کند.

سیستم Dynamics NAV محصول ویژه مایکروسافت در حوزه ERP برای سازمان‌های کوچک و متوسط محسوب می‌شود. مدیران این شرکت در کنفرانس Envision اظهار داشتند NAV vNext در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا