آغاز استفاده شرکت‌های تجاری از امکانات هدست‌های واقعیت مجازی

موبنا – به گزارش بی جی آر، خریداران تنها کافیست این هدست ها را بر روی صورت خود قرار دهند و مبلمان مورد نظر برای اتاق نشیمن یا آشپزخانه خودشان را قبل از نصب عملی در محیط به طور سه بعدی مشاهده کنند و سپس برای استفاده نهایی از مدل مورد نظرشان تصمیم گیری کنند. …

موبنا – به گزارش بی جی آر، خریداران تنها کافیست این هدست ها را بر روی صورت خود قرار دهند و مبلمان مورد نظر برای اتاق نشیمن یا آشپزخانه خودشان را قبل از نصب عملی در محیط به طور سه بعدی مشاهده کنند و سپس برای استفاده نهایی از مدل مورد نظرشان تصمیم گیری کنند.

از طریق این هدست ها حتی می توان طراحی مبلمان، قفسه های آشپزخانه و … را هم به طور سه بعدی در محیط مورد نظر انجام داد. افراد حتی می توانند در محیط اطراف قدم بزنند و هر یک از گزینه های مورد نظر را به طور مجازی در آشپزخانه نصب کنند و نتیجه کار را مشاهده کنند.
htc-vive-ikea-vr-kitchen-1
این هدست ها تغییر رنگ، ارتفاع و … را هم برای کاربران ممکن می کنند. موتور مورد استفاده در هدست های اچ تی سی از نوع Unreal Engine 4 است که توسط شرکت Epic Games طراحی شده و کاربران می توانند از تابستان به خدمات مذکور دسترسی داشته باشند.

 منبع: فارس 

دکمه بازگشت به بالا