فروپاشی برج ایفل در ویدیوی جدید داعش

موبنا- به نوشته روزنامه دیلی میل، در این ویدیوی وحشتناک منتشر شده از سوی یک گروه رسانه‌ای حامی داعش به نام گروه الوعد نشان داده می‌شود که برج ایفل فرو ریخته و از بین می‌رود. بخش عمده این ویدیو شامل تصاویر خبری مربوط به حملات تروریستی بروکسل و همچنین یک سری ویدیوی متعلق به داعش …

موبنا- به نوشته روزنامه دیلی میل، در این ویدیوی وحشتناک منتشر شده از سوی یک گروه رسانه‌ای حامی داعش به نام گروه الوعد نشان داده می‌شود که برج ایفل فرو ریخته و از بین می‌رود. بخش عمده این ویدیو شامل تصاویر خبری مربوط به حملات تروریستی بروکسل و همچنین یک سری ویدیوی متعلق به داعش که در آنها عاملان حملات تروریستی پاریس در حال سر بریدن قربانیان در سوریه در تابستان سال گذشته هستند، است.

در این ویدیو، داعش تصاویر مربوط به نابود شدن برج ایفل در شهر پاریس را که از یک بازی ویدیویی به نام “ندای وظیفه” بر گرفته شده به نمایش می‌گذارد. همچنین روایتگر این ویدیو نیز یک افراطگر انگلیسی‌زبان است که اتحادیه اروپا را به عنوان “ملت‌های صلیبی” توصیف کرده و آنها را تهدید به حمله می‌کند.

داعش در این ویدیو وعده اقدامات خشونت‌آمیز تروریستی در پایتخت‌های اروپایی نظیر برلین،‌ لندن، پاریس و رُم به دلیل ایفای نقش این کشورها در ائتلاف مقابله با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را می‌دهد.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا