جایزه ویژه ترکیه برای ۲۳ داعشی

موبنا- به گزارش حریت، وزارت کشور ترکیه با بروز رسانی لیست افراد تحت تعقیب این کشور ۲۳ عضو داعش را به این لیست اضافه کرد. اضافه شدن این ۲۳ نفر به لیست افراد تحت تعقیب، به دلیل وقوع دو انفجار در تاریخ ۱۰ اکتبر سال گذشته که در آنکارا رخ داد انجام می شود. بر …

موبنا- به گزارش حریت، وزارت کشور ترکیه با بروز رسانی لیست افراد تحت تعقیب این کشور ۲۳ عضو داعش را به این لیست اضافه کرد.

اضافه شدن این ۲۳ نفر به لیست افراد تحت تعقیب، به دلیل وقوع دو انفجار در تاریخ ۱۰ اکتبر سال گذشته که در آنکارا رخ داد انجام می شود. بر همین اساس دولت ترکیه برای بازداشت این ۲۳ نفر ۱۴ میلیون دلار (۴۲ میلون لیره ترک) جایزه تعیین کرده است.

به نوشته حریت، لیست بروز شده وزارت کشور ترکیه شامل ۵ رنگ به ترتیب قرمز، آبی، سبز، نارنجی و خاکستری است که رنگ قرمز شامل خطرناکترین افراد بوده که سه نفر از ۱۴ نفر اعلام شده در این گروه قرار دارند و پس از آن افراد حاضر در گروه های آبی، سبز، نارنجی و خاکستری قرار دارند.

ترکیه در حالی علیه افراد داعش اعلام جرم کرده و برای آنها جایزه تعیین کرده که تروریست های کشورهای مختلف با سفر به ترکیه و با اغماض مقامات آنکارا روانه سوریه شده و به داعش می پیوندند.

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا