اعتراض آملی ها به سفر احمدی نژاد

موبنا- در پی انتشار خبر سفر محمود احمدی نژاد (رییس سابق دولت) به شهرستان آمل،جمعی از مردم مازندران با تشکیل کمپینی به نام سالهای سخت احمدی نژادی را فراموش نمیکنیم و امضای یک بیانیه مراتب اعتراض خود را به مدیریت ۸ساله وی و همکارانش در دستگاه اجرایی اعلام کرده و مراتب نگرانی و هشدار خود …

موبنا- در پی انتشار خبر سفر محمود احمدی نژاد (رییس سابق دولت) به شهرستان آمل،جمعی از مردم مازندران با تشکیل کمپینی به نام سالهای سخت احمدی نژادی را فراموش نمیکنیم و امضای یک بیانیه مراتب اعتراض خود را به مدیریت ۸ساله وی و همکارانش در دستگاه اجرایی اعلام کرده و مراتب نگرانی و هشدار خود را نسبت به خطر بازگشت پوپولیسم ابراز نمودند.

بنابر آخرین گزارش ها این بیانیه تا کنون به امضای صدها نفر از شهروندان مازندرانی رسیده است. درحالی که نام بسیاری از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاهی و اهالی ادب و هنر و فرهنگ مازندران در امضاهای این بیانیه به چشم میخورد؛ سایت دولت بهار(از همفکران جریان خاص دولت سابق) امضا کنندگان را از مفسدین اخلاقی و مسافران “پاتایا” قلمداد نموده است. کانال تلگرامی آمل کلام اسامی امضاء کنندگان این کمپین را منتشر کرده است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا