تدریس معلم نیشابوری روی تخت در کلاس!

موبنا- عکسی با موضوع «تدریس معلم نیشابوری در بستر بیماری» در فضاهای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد معلمی که به دیسک کمر مبتلا شده است با وجود داشتن مرخصی طولانی مدت از سوی پزشک به دلیل مسئولیت و از خودگذشتگی باز هم در کلاس درس حاضر شده و مانع تعطیلی کلاس شده است. در …

موبنا- عکسی با موضوع «تدریس معلم نیشابوری در بستر بیماری» در فضاهای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد معلمی که به دیسک کمر مبتلا شده است با وجود داشتن مرخصی طولانی مدت از سوی پزشک به دلیل مسئولیت و از خودگذشتگی باز هم در کلاس درس حاضر شده و مانع تعطیلی کلاس شده است.

تدریس معلم نیشابوری روی تخت در کلاس!تدریس معلم نیشابوری روی تخت در کلاس!

در همین راستا سید جواد قوامی‌نژاد، رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در گفت‌و‌گو با آنا در این خصوص گفت: در مورخ ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۴ به محض استفاده مهناز مقدمی از مرخصی استعلاجی به دلیل دیسک کمر، معلم جایگزین برای کلاس معرفی شد و معلم جدید در روزهای پایانی در کلاس درس حاضر بوده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیشابور، افزود: بعد از تعطیلات نوروز معلمی که در بستر بیماری است عنوان کرده که به لحاظ روحی نیازمند بودن در کنار دانش آموزان است به همین دلیل محل مناسبی در کلاس برای حضور وی فراهم شده اما ایشان اجازه تدریس ندارد و معلم جایگزین در حال تدریس است.

تدریس معلم نیشابوری روی تخت در کلاس!

قوامی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: عکسی که در فضای مجازی منتشر شده موجب تعجب ما نیز شده است زیرا عکس نشان دهنده آن است که معلم در حال تدریس است اما باید گفت فردی که به دیسک کمر مبتلا است نمی‌تواند تدریس مناسبی داشته باشد و در همان لحظه معلم جایگزین در کلاس حضور داشته است.

منبع:آنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا