احتمال تغییر استاندار خراسان‌ رضوی

موبنا- عباس میرزاده اظهار داشت: دولت قبل از انتخابات بنای تغییرات در استان را داشت اما به این نتیجه رسید که به‌دلیل انتخابات تغییری صورت نگیرد، به‌نظر بنده تغییر در مدیریت استان محتمل است و حتی استاندار فعلی نیز آمادگی برای تغییر را دارد. رئیس ستاد اصلاح طلبان خراسان‌رضوی بیان کرد: دولت در این زمینه …

موبنا- عباس میرزاده اظهار داشت: دولت قبل از انتخابات بنای تغییرات در استان را داشت اما به این نتیجه رسید که به‌دلیل انتخابات تغییری صورت نگیرد، به‌نظر بنده تغییر در مدیریت استان محتمل است و حتی استاندار فعلی نیز آمادگی برای تغییر را دارد.

رئیس ستاد اصلاح طلبان خراسان‌رضوی بیان کرد: دولت در این زمینه بسیار تلاش دارد که عقلانی و سنجیده عمل کند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نباید این تغییر و تحولات را به بحث انتخابات گره زد.

وی با تأکید بر اینکه تغییر استاندار خراسان‌رضوی و فرماندار مشهد محتمل است، خاطرنشان کرد: احتمالاً این اتفاق در اردیبهشت ماه صورت بگیرد.

میرزاده با اشاره به اینکه هنوز گزینه خاصی برای استانداری خراسان رضوی مطرح نشده است، افزود: اسامی افرادی در روزهای اخیر مطرح شده اما براساس قانون استاندار بعدی نباید بازنشسته باشد و اگر بازنشسته است، نیز باید دارای شرایط خاصی مثل سابقه معاونت وزارت و یا نماینده ادوار مجلس و یا سابقه ایثارگری باشد که با این شرایط برخی افراد به خودی خود نمی‌توانند در این سمت حاضر شوند.

منبع:تسنیم

دکمه بازگشت به بالا