وقتی منصوری تن به آب می زند!

موبنا – آیا فکر می کنید شرکت منصوری تنها در زمینه تیونینگ خودرو فعالیت می کند؟ بهتر است دوباره فکر کنید. منصوری به واسطه طرح های اختصاصی و منحصر به فرد خود شناخته شده است و سرانجام دامنه فعالیت های خود را به روی آب نیز گسترش داده است. به گزارش “گروه علم و فناوری” …

موبنا آیا فکر می کنید شرکت منصوری تنها در زمینه تیونینگ خودرو فعالیت می کند؟ بهتر است دوباره فکر کنید. منصوری به واسطه طرح های اختصاصی و منحصر به فرد خود شناخته شده است و سرانجام دامنه فعالیت های خود را به روی آب نیز گسترش داده است.

وقتی منصوری تن به آب می زند!

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، منصوری در جدیدترین پروژه خود یک جت اسکی لوکس به نام بلک مارلین ۵۵۰ را با بدنه ای فیبر کربنی معرفی کرده است. این محصول بر پایه جت اسکی سی-دو RXT-X 260 RS شکل گرفته است. طی فرآیند پالایش این جت اسکی، منصوری بر تجربه گرانبهای خود در کار با فیبر کربن متکی بوده و وزن محصول نهایی ۱۰ کیلوگرم کمتر از مدل استاندارد شده است.

وقتی منصوری تن به آب می زند!

طراحان منصوری ظاهری تهاجمی‌تر با پایداری و آیرودینامیک ارتقا یافته را به این جت اسکی بخشیده اند. البته بلک مارلین ۵۵۰ تنها از ظاهری زیبا سود نمی برد، بلکه به پیشرانه ای قدرتمند نیز مجهز است که توانایی تولید نیروی شگفت انگیر ۵۵۰ اسب بخار را دارد. بله درست خوانده اید، نیروی خروجی ۵۵۰ اسب بخار!

وقتی منصوری تن به آب می زند!

از دیگر ویژگی های این جت اسکی لوکس می توان به پوشش چرم مصنوعی مقاوم در برابر آب دریا و فضای کافی برای نشستن سه نفر اشاره کرد. البته با قدرت ۵۵۰ اسب بخار به راحتی می توانید در یک مانور سریع همراهان خود را به دریا پرت کرده و به تنهایی از سواری با این جت اسکی جذاب لذت ببرید. منصوری بلک مارلین ۵۵۰ برچسب قیمت ۶۲ هزار و ۶۰۰ دلاری را یدک می کشد.

وقتی منصوری تن به آب می زند!

 منبع: عصرایران | نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا