رضایی: برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم

موبنا – به گزارش فارس، کاوه رضایی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار با بینادکار انتخاب شد، در نشست خبری گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در این شرایط برای حمایت تیم ما آمدند، چند روز پیش باخت بدی در تبریز داشتیم، اما امروز بازگشت خوبی به لیگ قهرمانان داشتیم، برای تمام دقایق بازی با …

موبنا – به گزارش فارس، کاوه رضایی که به عنوان بهترین بازیکن دیدار با بینادکار انتخاب شد، در نشست خبری گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در این شرایط برای حمایت تیم ما آمدند، چند روز پیش باخت بدی در تبریز داشتیم، اما امروز بازگشت خوبی به لیگ قهرمانان داشتیم، برای تمام دقایق بازی با بنیادکار برنامه داشتیم.

وی ادامه داد: بنیادکار تیم خوبی است، اما بازیکنان ما با انگیزه و تمرکز به میدان آمدند و در دقایق اولیه توانستیم، به گل برسیم. این گل به روند تیم ما خیلی کمک کرد. موقعیت‌های زیادی را هم به‌دست آوردیم.

رضایی در مورد خوردن دو گل تیمش‌، گفت: شاید اگر با تمرکزی بیش‌تری بازی می‌کردیم نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم، اما خوشحالیم که یک پیروزی خوب به‌دست آوردیم. من هم شاید کمتر از بازیکنان دیگر تلاش کردم و من به نمایندگی از همه آنها اینجا هستم. از مجموعه باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که شرایطی را مهیا کرده تا جوانان ایرانی بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا