زیدان: ال کلاسیکو را باید فراموش کنیم

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ولفسبورگ قرار خواهد گرفت. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پس از این بازی شرکت کرد. زیدان به خبرنگاران گفت:” ال کلاسیکو؟ ما تنها باید به بازی فردا مقابل ولفسبورگ فکر کنیم. دیدار …

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ولفسبورگ قرار خواهد گرفت. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پس از این بازی شرکت کرد.

زیدان به خبرنگاران گفت:” ال کلاسیکو؟ ما تنها باید به بازی فردا مقابل ولفسبورگ فکر کنیم. دیدار مقابل ولفسبورگ بازی متفاوتی است و ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و با آرامش کار کنیم. از این پس تمام دیدارها در لیگ قهرمانان برای ما مهم است و حکم فینال را دارد. به دشوارترین مقطع فصل نزدیک شده ایم و از این پس پیروزی ها می توانند نقش زیادی در موفقیت تیم داشته باشند.”

زیدان در ادامه پیرامون نیمکت نشینی بازیکنانی همچون ایسکو و خامس رودریگس گفت:” من دوست دارم به همه بازی دهم چرا که بازیکنان خوبی در اختیار دارم. اگر هر بازیکنی بازی نکند، برایش دشوار خواهد بود چرا که طبیعتا همه دوست دارند در ترکیب تیم باشند. ایسکو و خامس همچنان نقش مهمی در تیم تا انتهای فصل خواهند داشت.”

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا