هکینگ: هیچ ترسی از رئال نداریم

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، ولفسبورگ در دیداری دشوار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید خواهد بود. دیتر هکینگ، سرمربی ولفسبورگ، می گوید بازیکنانش ترسی از حریف نامدار خود ندارند. هکینگ به خبرنگاران گفت:” دیدارهای مثل دیدار فردا را همه هواداران و بازیکنان مشتاق آن خواهند بود. دیدار مقابل رئال …

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، ولفسبورگ در دیداری دشوار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان رئال مادرید خواهد بود. دیتر هکینگ، سرمربی ولفسبورگ، می گوید بازیکنانش ترسی از حریف نامدار خود ندارند.

هکینگ به خبرنگاران گفت:” دیدارهای مثل دیدار فردا را همه هواداران و بازیکنان مشتاق آن خواهند بود. دیدار مقابل رئال یک فرصت فوق العاده برای ما خواهد بود. بسیار خوشحال خواهم شد که فردا شما بابت عملکرد خوب تیمم به من اینجا تبریک بگویید اما برای تحقق این مهم، نیاز به تیمی دارم که فردا در زمین بجنگد. برای رئال احترام قائل هستیم اما ترسی از آن ها نداریم. امیدوارم حمایت خوبی در طول بازی از سمت هواداران داشته باشیم چرا که آن ها می توانند سلاح موثر ما باشند.

ما فردا نباید تنها روی کریس رونالدو متمرکز شویم. بازیکنانی مثل کریم بنزما و گرت بیل نیز فوق العاده خطرناک هستند. در عین حال رئال مدافعان خوبی همچون راموس و په په نیز در اختیار دارد. تونی کروس نیز در خط میانی همه چیز را تحت کنترل خود دارد.”

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا